jag behöver en pdf-konverterare

mag

Trådstartare
ett litet program som kan konvertera dokument till pdf.
Vet att det finn gratis variationer men finns det någon som kan tipsa mej på nått enkelt. det måste funka med vista
 
Sv: jag behöver en pdf-konverterare

vilket format vill du konvertera ifrån?

Det finns en extention till word så du kan spara till pdf om du menar det.
 
Sv: jag behöver en pdf-konverterare

det gäller filer från word. har haft ett litet bra program på gamla datorn xp somheter pdf-creator, men det går inte att installera här.
 
Sv: jag behöver en pdf-konverterare

CutePDF Writer.
Googla det, är gratis fungerar väldigt bra.
 
Sv: jag behöver en pdf-konverterare

asså om du går in på microsofts hemsida så kan du hämta tillägg att du kan spara ner i pdf gratis det är smidigt jag har det så.... har för mig att man kan gå igenom word o hämta det
 
Sv: jag behöver en pdf-konverterare

Tack alla nu har jag löst det.
 

Liknande trådar

Fordon Jag har hela tiden tänkt att jag behöver en kombi för att kunna lasta vedklyv och annat skrymmande. Och rails för att kunna shoppa några...
2 3
Svar
58
· Visningar
4 887
Senast: Wille
·
Utrustning Min man behöver köpa sig en ridhjälm och han har tydligen abnormt stor huvud 😅 Storlek 60 är alldeles för litet men jag hittar...
Svar
4
· Visningar
683
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 181
Senast: Mabuse
·
Hemmet Så småningom hoppas jag på att kunna flytta hem och bygga mig ett litet hus. Tyvärr har jag tummen mitt i hand …. Huset måste med andra...
Svar
16
· Visningar
1 052
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp