Jag blir utloggad!! -hjälp tack-

C

Cronis

Vad i hela friden beror detta på?
Det är inte första gången jag blir utloggad, när jag ska skicka ett svar i en tråd...
Varför blir det så här?!
:confused: :confused:
 
Sv: Jag blir utloggad!! -hjälp tack-

Jag frågade oxå här för ett tag sedan och fick inget direkt svar.. men det verkar som om om man är oaktiv när man är inloggad så loggas man ut..Lagom kul är det när man skriver långa inlägg..
 
Sv: Jag blir utloggad!! -hjälp tack-

Cronis skrev:

Det är ett nytt system ist för att Banned :devil: kan ju inte ha vem som helt här inne 24/7 fattar du väl :angel:

Nej ärligt så vet jag inte varför men det har ju krånglat lite med Buke ett tag så det kanske är en följdsjukdom :D
 
Sv: Jag blir utloggad!! -hjälp tack-

Oaktiv medans man är inloggad?
HAH, knappast att jag är det...
 
Sv: Jag blir utloggad!! -hjälp tack-

Jaha, tack för svaret...
Nedrans tant!! :D

Jo, men det är nog som du säger, en följdsjukdom...
Buke är förskylt helt enkelt...
 

Liknande trådar

Hemmet Jag ska kasta ut min nuvarande och köpa ny säng. Men hur i hela fridens namn väljer man en ny bekväm säng? Det är ju sjukt dyrt! Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
620
Senast: Piaff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hade inte tänkt starta någon ny tråd. Vill inte det. Vill inte berätta. Men ju mer jag håller saker inom mig ju mer uppäten blir...
9 10 11
Svar
203
· Visningar
21 568
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 387
Bukefalos Jag försökte svara och sedan multicitera ett inlägg men det dyker aldrig upp någon text eller ruta i svarsrutan där den ska dyka upp...
Svar
3
· Visningar
875
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp