Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Absolut, och så kan du ju tycka. Det är din åsikt och du har helt och hållet rätt till den.I mitt tycke blir de flesta människor mer tilldragande om de är vältränade, och eftersom de flesta inte har tid och ork att träna så mycket som behövs för att bli optimalt vältränade, så har de heller inte perfekta kroppar. Det är ju inte så sårande, utan mer något man får leva med.
Jag har hört andra säga samma sak och jag förstår hur du menar, men för mig är det inte så. Min pojkvän är perfekt, absolut perfekt, men om han förändras i framtiden och blir annorlunda på nåt vis så tycker jag säkert att han är perfekt då med. För mig betyder det ingenting annat än att just nu tycker jag att han är det bästa jag någonsin kan tänka mig, ingenting annat. Det är lite som att hela tiden blir jag mer och mer kär i honom. Just nu är jag så extremt kär och det känns som att jag är så kär man bara kan bli. Sen går det en tid och sen känner jag mig ännu ännu mera kär. Det är svårt att förklara men fastän det känns som att bättre kan det inte bli, det här är perfekt, han är perfekt, så blir allting hela tiden ännu bättre och ännu mer fantastiskt och ännu mer perfekt.Perfektion tycker jag öht är en lite knepig etikett att använda om mina nära och kära, vet inte om jag skulle kunna beteckna nån i min familj som perfekt. det perfekta är ju optimalt på alla sätt, det ger alltså noll utrymme för förbättring åt något håll, och det känns ju inte så tilltalande, kan jag tycka.
Ingen är tankeläsare
Jag har hört andra säga samma sak och jag förstår hur du menar, men för mig är det inte så. Min pojkvän är perfekt, absolut perfekt, men om han förändras i framtiden och blir annorlunda på nåt vis så tycker jag säkert att han är perfekt då med. För mig betyder det ingenting annat än att just nu tycker jag att han är det bästa jag någonsin kan tänka mig, ingenting annat. Det är lite som att hela tiden blir jag mer och mer kär i honom. Just nu är jag så extremt kär och det känns som att jag är så kär man bara kan bli. Sen går det en tid och sen känner jag mig ännu ännu mera kär. Det är svårt att förklara men fastän det känns som att bättre kan det inte bli, det här är perfekt, han är perfekt, så blir allting hela tiden ännu bättre och ännu mer fantastiskt och ännu mer perfekt.
Det är lite som att hela tiden blir jag mer och mer kär i honom. Just nu är jag så extremt kär och det känns som att jag är så kär man bara kan bli. Sen går det en tid och sen känner jag mig ännu ännu mera kär. Det är svårt att förklara men fastän det känns som att bättre kan det inte bli, det här är perfekt, han är perfekt, så blir allting hela tiden ännu bättre och ännu mer fantastiskt och ännu mer perfekt.
Fy vad elakt av honom. Detta kan inte göras ogjort, en ursäkt hjälper inte. Nu vet du vad han tycker och det kommer nog gnaga länge. Fattar han vad han ställt till med för ert samliv och din självkänsla?
Att han inte skäms, vill han att du ska gå igenom smärtsamma operationer för att ta bort synliga spår av barnafödande (och redan genomgångna smärtor)? Ville inte han ha barn eller? Vilken svinpäls!
Trist är honom men hans barnsliga fantasier om Barbie-sex kommer nog resultera i mindre sex nu.![]()
Förstod han inte hur ledsen du blev? Pratade ni enbart om dig? Hur kommer det sig? Hade han inga reflektioner över sitt eget utseende?
En sån sjuk värld vi lever i.
Dock så sa jag idag på morgonen att jag blev ledsen över det han sa men han hade inget att säga om det.
Vad säger han när du säger det till honom?
Och det är ju inte så svårt att föreställa sig hur t ex ens partner skulle kunna se ut om h*n tillbringade mer tid på gymet.