Bukefalos 28 år!

Jag duger inte.

Sv: Jag duger inte.

De hänger och sladdrar som öronen på en blodhund.

Å Gud, bilderna! :rofl:

Ts:
Borde inte större fokus, om nåt ska opereras, vara på magen isåfall? Nåt som faktiskt orsakar problem. Att han är efter i tankeförmågan går tyvärr inte att operera...

Och jag är lite nyfiken på vad det är för superbh du hittat. Jag vill också ha en.
 
Sv: Jag duger inte.

Jo, funderar på en operation. Det är inte enbart för hans skull utan för min med. Jag vill känna mig fin är är ju inte nöjd med mina bröst nu. Så varför inte. Jag skulle ju känna mig snygg naken igen.
Med tanke pa att du spontant reagerade med att bli valdigt ledsen av hans kommentar och inte med ett "Ah antligen kan jag gora den dar operationen" sa skulle jag inte vara sa snabb med att dra slutsatsen att det verkligen ar for din skull.

Kanna sig snygg naken kan man gora aven utan "perfekta" (vad nu det ar, det har alla olika asikter om) brost, det sitter i huvudet.

Men visst ar det kanske inte sa enkelt att hitta till den dar kanslan av att vara sexig nar man har en partner som faller okansliga kommentarer om att man inte ar tillrackligt attraktiv som man ar...
 
Sv: Jag duger inte.

Eller så går man helt sonika vidare i livet och är nöjd med sina snygga bröst och tänker att det var en bra investering i sig själv och sitt välbefinnande.

Det beror nog på utgångsläget. Om man hade en klar, krass syn på det hela från början, eller om man postade trådar på buke där man på allvar menar att man inte duger som människa pga brösten och ens sambos åsikt.
 
Sv: Jag duger inte.

Man kan ju lägga fram förslaget att man går och tränar tillsammans. Har ni någon som kan passa barnen ett par timmar en gång i veckan?

I så fall kanske ni kan hyra en badmintonbana, tennis, börja på någon kurs i pardans, åka skidor, skridskor eller vad det nu är. Bara att ni kommer ut och rör på er tillsammans.

Jättebra förslag :)
Ska föreslå honom det.

Jag tränar så pass att jag har en träningmaskin hemma, rider och går promenader varvat med jogging. Jag vet att han skulle vilja gå på gym men han skyller på tiden som jag sagt innan. Men om jag ligger på lite så kanske han gör ett försök. Annars kan han träna hemma och hänga på en joggingrunda ibland. Själv står jag framför tvn på kvällarna och tränar ett pass.

Han älskar att åka skidor och gjorde det mycket förr. Vi bor tyvärr i södra Sverige och får inte speciellt mycket snö här men den brukar dyka upp efter nyår. Han kan få ett par skidor i julklapp så kanske han får upp motivationen till att ta en runda då snön finns i backarna.
 
Sv: Jag duger inte.

*kl*
Jag tycker Ramonas förslag är väldigt bra och skulle få er båda att må bättre tillsammans. Varför skulle du medvetet göra honom illa när han omedvetet sårade dig? Nu har ni trots allt haft en bra diskussion om det här och det verkar som något gott kan komma ur det, varför då börja med någon sorts ställningskrig när ni istället kan göra saker tillsammans med varandra istället för mot varandra?

Jag skrev tidigare att jag inte är sån och jag tänker inte göra det. Är en väldigt snäll person som inte gillar att såra andra.
Om du läser svaret jag skrev till Ramona så ser du att jag ska försöka få honom att hitta på saker tillsammans med mig :)
 
Sv: Jag duger inte.

Å Gud, bilderna! :rofl:

Ts:
Borde inte större fokus, om nåt ska opereras, vara på magen isåfall? Nåt som faktiskt orsakar problem. Att han är efter i tankeförmågan går tyvärr inte att operera...

Och jag är lite nyfiken på vad det är för superbh du hittat. Jag vill också ha en.

Jag har bestämt mig för att kontakta min VC för att kolla om dom gör något åt magen. Det är värt ett försök. Jag har trots allt problem med den.

Det är en BH från HM. Superbra!
Hade jag fått lägga in bilder på mina bröst så hade du kunnat få se före och efterbilder. Men antar det är emot reglerna?
Det är i alla fall den med små rosetter på varje axelband. Tog den puderrosa.
 
Sv: Jag duger inte.

Jag har bestämt mig för en operation. Så ska boka en konsultation efter att jag fått besked från min VC om magen. Är det inte deras sak att göra så fixar jag både mage och bröst samma gång.
 
Sv: Jag duger inte.

Herregud vad naivt. Du tror att det bara är att "fixa".
Operationer gör ONT.
Fast det är bara att fixa. Javisst, smärtan kommer som ett brev på posten, men mot den får man smärtlindring så det är inte riktigt så att man är helt utlämnad.

Jag förvånas varje gång någon plastikopererar sig och det läker ihop så snabbt och fint. Resultatet kommer ju efter bara någon vecka, då svullnaden lagt sig.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 201
Senast: mars
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 661
Senast: tanten
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 685
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 397
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp