Jag erkänner...

Maken och sonen har åkt iväg för att göra trista ärenden och besöka släkting. Jag ville inte alls så jag sa att jag behövde plugga. I stället så har jag snabbrastat hundarna och krypit tillbaka i sängen.

Nu ska jag sova bort halva dagen. Godnatt!
 
Jag erkänner att den där trasiga högtalaren som sambon nyss frågade mig efter inte alls "försvann i flytten". Den försvann... På annat sätt. :angel:
Hahaha. Jag har gjort liknande saker. Många gånger. Makens trasiga kläder som "försvann".....

Min mor sparadepå allt halvtrasigt porslin - för att min far var en riktigt snåltyp.
Hände mer än en gång att jag tog ner nån gammal skål eller tallrik från hyllan och "tappade" den i golvet. Oj hoppsan - den gick sönder.
 
Vilken fantastisk tråd. Så rolig att läsa, jag erkänner att jag sitter och skrattar högt för mig själv :rofl:

Och att jag precis kom hem från jobbet och är skitig, luktar häst, intorkad svett och saltvatten. Sitter i troser och jobbskjortan med en cigg och ett glas vin ensam hemma.

Oftast brukar jag duscha direkt och sen äta middag innan det är dags för kvällscigg och vin... men idag är en sån dag...
Duscha är överskattat, du kommer att bli skitig och lukta häst igen så det är bortkastad energi att duscha. :D

Jag erkänner att jag retade en bondmora i affären igår genom att sniffa i luften och subtilt påpeka var hon ställt kossan nånstans, hon gav igen med en kospark. :o :laugh:
 
Jag erkänner att jag är en fullblods-chokladmissbrukare.
Har proppat i mig hur mycket choklad som helst hela julen,och jag lär väl fortsätta fram till nyår.

Jag erkänner därtill att jag är urless på folk som säger åt mig att "men du kan ju äta hur mycket choklad du vill,för du är ju så smal".

En underhållande tråd detta:D
 

Liknande trådar

Hemmet Ska göra årets tråkigaste inköp, en ny toalett! Men jag blev osäker på om man får med allt man behöver när man köper toalett eller ska...
2
Svar
30
· Visningar
2 010
Senast: orkide
·
Svar
186
· Visningar
8 687
Kropp & Själ Med tanke på sidospåret i tråden om allmänutbildad tyckte jag det vore lite roligt att höra hur användare utvecklats, ändrat åsikt eller...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
4 791
Senast: manda
·
Skola & Jobb Vet att jag såklart kan kontakta skolan bara undrar om detta är något obegripligt för fler än mig?? Jag tappar bort mig i detta med SFS...
Svar
10
· Visningar
672
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈

Hästrelaterat

  • Fjordingtråden
  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp