Köpa toalett

Jag gillar inte heller den mjukstängande sitsen den nyare toalettstolen har. Jag ids inte vänta utan trycker ned sitsen. Men då har jag ingen fin vovve i famnen ....
Tack syster i toasitsstängning :D

Det stod noga i papperet som följde med att man inte fick tvinga ner locket och jag har varit lydig. :meh:
 
Tack syster i toasitsstängning :D

Det stod noga i papperet som följde med att man inte fick tvinga ner locket och jag har varit lydig. :meh:
Hm.....får väl vara tålmodig i fortsättningen.

Men vitsen med att stänga toalettlocket är väl också att stänga in det som inte behöver flyga omkring i badrummet vid spolning och där fallerar ju det i alla fall.
Trist också att behöva stå och vänta innan man får använda toalettstolen som stol.
 
Jag har fått lära mig av min röris att hålla mig till kända märken, typ Ifö, Gustavsberg och liknande. Anledningen är att det är lättare att hitta reservdelar och lättare att hitta personer som kan laga. Jag själv värdesätter lättstädat så bort med spolkanten och andra trånga utrymmen.
 
Jag har fått lära mig av min röris att hålla mig till kända märken, typ Ifö, Gustavsberg och liknande. Anledningen är att det är lättare att hitta reservdelar och lättare att hitta personer som kan laga. Jag själv värdesätter lättstädat så bort med spolkanten och andra trånga utrymmen.
Äsch kommer aldrig laga en toalett, pajar den köper vi en ny. Den som står där idag är en Ido (finns inte ens längre) som stått där sen 90-talet och still going strong 😂 ska bli ett nöje slänga den på tippen. Den hade en fräsig sits i silver som vi bytte ut till en vit, annars har vi inte behövt göra något.
 
Äsch kommer aldrig laga en toalett, pajar den köper vi en ny. Den som står där idag är en Ido (finns inte ens längre) som stått där sen 90-talet och still going strong 😂 ska bli ett nöje slänga den på tippen. Den hade en fräsig sits i silver som vi bytte ut till en vit, annars har vi inte behövt göra något.
Ja det är ju upp till var och en hur man gör. Det är dock ett otroligt slöseri med resurser att kasta saker för att mindre detaljer (tänk spolknapp etc) går sönder.
 
Ja det är ju upp till var och en hur man gör. Det är dock ett otroligt slöseri med resurser att kasta saker för att mindre detaljer (tänk spolknapp etc) går sönder.
Fast spolknappen går ju att få tag på lätt. Det räknar jag inte ens som ett större fel. Tänker mer om saker går sönder på riktigt.
 
Äsch kommer aldrig laga en toalett, pajar den köper vi en ny. Den som står där idag är en Ido (finns inte ens längre) som stått där sen 90-talet och still going strong 😂 ska bli ett nöje slänga den på tippen. Den hade en fräsig sits i silver som vi bytte ut till en vit, annars har vi inte behövt göra något.

Silver?! O_o :rofl:
 
Fast spolknappen går ju att få tag på lätt. Det räknar jag inte ens som ett större fel. Tänker mer om saker går sönder på riktigt.
Ja alltså pajar porslinet (nu räknar jag bort locket, det bör ju gå att få tag i på mer kända märken) är det klart det åker på tippen. Däremot det som finns under locket som styr vatten, spolknapp osvosv går ju att laga/byta. Om delar går att få tag på och någon vill/kan laga det.
 
Läs recensioner innan 🙂 En sak som jag tycker är viktigt att det inte skvätter vatten utanför toaletten när man spolar. Mina barn stänger aldrig locket innan hon spolar och vår har tyvärr lite för kraftigt vattenflöde vilket gör att det skvätter på sitsen.
 

Liknande trådar

Fordon Vi har flyttat från lägenhet till hus en bit från kommunikationer och inser att vi skulle behöva en andrabil. Dels för att inte bli...
2
Svar
21
· Visningar
743
Senast: Fetaost
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 149
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Åh känner mig så velig🙈. Letar en häst till, har en appaloosa och shettis hemma på gården. Och letar nu efter en till främst för...
2
Svar
34
· Visningar
3 283
Senast: WBanna
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 331
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Mat till kräsen liten valp
  • Akvarietråden IV
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp