Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

EH-Espresso House så klart! Åååå jag är så nyvaken :laugh:

Jag ska läsa en djursjukvårdarutbildning i Himmelstalund. :up:
 
Jag bor också i Linköping:) Misstänker att vi bor rätt nära varandra för bor också i Berga och det måste nog vara norr om söderleden här med..

Kan inte komma på söndag men hänger gärna på om det blir någon mer gång!
 
Jag bor också i Linköping:) Misstänker att vi bor rätt nära varandra för bor också i Berga och det måste nog vara norr om söderleden här med..

Kan inte komma på söndag men hänger gärna på om det blir någon mer gång!
Jag vill ju lära känna massa nya människor så jag tror att jag är sugen på en ny träff snart igen! Annars får vi köra en Berga-träff! :)
 
Jag tror inte det kommer krylla av tjejer utanför Espresso House 16.30 imorgon, men för att göra det lite enklare att veta vem jag är så kommer jag ha mörka jeans och svart jacka. Och så är jag brunett. Jag lyssnar till tigerflicka eller Anna :)
 
Jag har fått förhinder och kan tyvärr inte komma i morgon men hänger gärna med en annan gång :)
 
Kan man få hänga på och fika idag?

Har hängt på Buke i flera år, främst i hunddelen, men aldrig varit medlem. Bor i Linköping och har nyligen separerat efter ett långt förhållande och det skulle varas kul och träffa lite nytt folk.

Har hund och hästintresse finns!
 
Kan man få hänga på och fika idag?

Har hängt på Buke i flera år, främst i hunddelen, men aldrig varit medlem. Bor i Linköping och har nyligen separerat efter ett långt förhållande och det skulle varas kul och träffa lite nytt folk.

Har hund och hästintresse finns!
Det är ju självklart att du får hänga med!
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en pojkvän som jag upplever blir utnyttjad av sin bonusfamilj (bonussyster med man) både för pengar och för tjänster och skulle...
5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 902
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 333
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
448
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
29 776
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp