Jag flyttar till Linköping! Buketräff?

Jag kan för det mesta numera då jag är sjukskriven, men nu i helgen är lite bokad då karln kommer hem från Gotland där han pluggar!
Inte nåt alltför allvarligt med din sjukskrivning hoppas jag!

Ska vi säga då helgen om två veckor (2/10 el 3/10)? Fredag eller lördag? :)
 
Inte nåt alltför allvarligt med din sjukskrivning hoppas jag!

Ska vi säga då helgen om två veckor (2/10 el 3/10)? Fredag eller lördag? :)

Nej då! Jag har 2 krossade ryggkotor och jag har tidigare fått bort mkt av symptomen med muskelavslappnande innan, tyvärr har de tappat effekt. Problemet är främst ischias, och div andra nervsmärtor.

Jag mår ok när jag är hemma, det är jobbet som är problemet helt enkelt. Men jag ska till chefen på fredag och diskutera hur vi kan ändra det för att passa mig bättre. Tur att man som väktare i princip kan göra vad som helst! Det är ett väldigt stort yrke och jag är ju på ett stort företag, så det borde finnas god chans att hitta en omplacering som funkar!
 
Här har man missat ser jag, bra initiativ!:)

Jag är gärna med men måste se över datumen, ska eventuellt till Stockholm den helgen men inget bestämt i nuläget.
 
Oj, var länge sedan jag loggade in här :)

Jag hänger gärna på, är också vinsugen! :D (För mig spelar inte datumen någon roll)
 
Jag var nyss ute på Malt & Humle som var mysigt. Dricker inte öl, men deras "husvin" var schysst :D
Annars är jag rätt dåligt på utbudet, men öppen för förslag! Jag tänker mig 19-20 tiden kanske?
 
Hörrni Linköpingsfolk (och ni runtomkring)! Det är dags att fundera på julfika, tycker ni inte det? :)

(Eller nåt helt annat, jag är på för det mesta)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 500
Senast: Grazing
·
  • Artikel
Dagbok När jag gjorde recap av mitt kärleksliv här i dagboken för ett tag sen utelämnade jag såklart en massa personer som av en eller annan...
Svar
0
· Visningar
395
Senast: miumiu
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 116
Senast: Snurrfian
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag brukar inte skriva så jätte mycket om min valp här för att jag har fått så mycket neggativa svar och kritik och massa på pekanden om...
2
Svar
36
· Visningar
2 442
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp