Jag går och fiskar (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Om jag ska röständra måste jag göra det typ nu men det verkar ju verkligen inte finnas någon konsensus. Sen är jag i allmänhet emot drev då jag tror att ulvarna oftast tjänar mer på det (well ulven i det här fallet). Jag håller som sagt med om att Emtherlia inte är lika ulvig idag men jag vidhåller ändå att Artlines röst och motivering kändes skum.

Jag måste hoppa in i duschen så lägger en röst nu för att inte missa. Hoppas hinna in innan DL igen dock . Jag står mellan fc och Elo men lutar åt fc.

Flyingchange verkar ha fastnat på mig utan att egentligen ha så mycket att visa för det. Bara en idé om att Artline ville rädda mig. Känns som en ulv som har hittat en bekväm teori och fortsätter på den i förhoppning om att fler ska haka på.

Emtherlia röstar på flyingchange

Om @Elo @fio och jag är goda så visar statistiken från DL1 så har 66.7% röstat på goda.
Om en av oss är ond så är siffran 58.33%

Om @Elo och @Emtherlia är goda så är siffran för DL2 91%

Om dessa siffror stämmer så återfinner vi ulven bland @Blacksmithfarm och @flyingchange

Om dessa siffror inte stämmer så kan nog statistikern lista ut vem som är ulv.

Varsågod! :D

Om jag ska röständra måste jag göra det typ nu men det verkar ju verkligen inte finnas någon konsensus. Sen är jag i allmänhet emot drev då jag tror att ulvarna oftast tjänar mer på det (well ulven i det här fallet). Jag håller som sagt med om att Emtherlia inte är lika ulvig idag men jag vidhåller ändå att Artlines röst och motivering kändes skum.
Artlines var ju ulv så ja? Jag fattar inte riktigt hur du menar? Eller så har jag missat något.

Jag velar som sagt mest mellan elo och flyingchange idag.
Jag gick tillbaka och läste om några av Elos inlägg och i ljuset av Q som ensamvarg och inte på min god-lista som innan hon(Q) dog så vet jag nog inte om Elo känns så skum längre.

Om LenaHs uträkningar stämmer så verkar det dessutom peka på flyingchange som ulv? Jag är kass på statistik så jag får lita på LenaH i det läget.

Så med det sagt så:

Blacksmithfarm röstar på flyingchange

för att hon verkar hålla fast vid Emtherlia och jag tror inte Emtherlia är ond. Dessutom så pekar LenaHs statistik på fc, och jag tror att LenaH är god.

DL3
10:50 flyingchange röstar på Emtherlia
20:36 Elo röstar på fio
21:01 Emtherlia röstar på flyingchange
21:07 Blacksmithfarm röstar på flyingchange

Emtherlia 1
Fio 1
flyingchange 2

J
Jag velar som sagt mest mellan elo och flyingchange idag.
Jag gick tillbaka och läste om några av Elos inlägg och i ljuset av Q som ensamvarg och inte på min god-lista som innan hon(Q) dog så vet jag nog inte om Elo känns så skum längre.

Om LenaHs uträkningar stämmer så verkar det dessutom peka på flyingchange som ulv? Jag är kass på statistik så jag får lita på LenaH i det läget.

Så med det sagt så:

Blacksmithfarm röstar på flyingchange
för att hon verkar hålla fast vid Emtherlia och jag tror inte Emtherlia är ond. Dessutom så pekar LenaHs statistik på fc, och jag tror att LenaH är god.
Ja, jag har ju inte tillgång till facit som statistikern har men jag tänker att vi har råd att lyncha fel också, om siffrorna ev visar åt fcs håll så visar de ju lika mycket på dig. ;)
Med det sagt så tänker jag att det är lika bra att syna fc idag eftersom det dessutom verkar meningslöst att lägga uddaröst.

LenaH röstar på flyingchange

DL3
10:50 flyingchange röstar på Emtherlia
20:36 Elo röstar på fio
21:01 Emtherlia röstar på flyingchange
21:07 Blacksmithfarm röstar på flyingchange
21:13 LenaH röstar på flyingchange

Emtherlia 1
Fio 1
flyingchange 3

J

Ja, jag har ju inte tillgång till facit som statistikern har men jag tänker att vi har råd att lyncha fel också, om siffrorna ev visar åt fcs håll så visar de ju lika mycket på dig. ;)
Med det sagt så tänker jag att det är lika bra att syna fc idag eftersom det dessutom verkar meningslöst att lägga uddaröst.

LenaH röstar på flyingchange
Jo, jag såg det, men jag vet min roll så för mig finns i sådana fall bara flyingchange kvar.:)

Faaast... Om nu fc är ond trollkarl - hon missade ju att rösta i DL1, hann hon lägga in vem som skulle trollas då?
Mirtai var ju bevisligen trollad i DL2.

Är sista ulven Bsf ändå?

Senast ändrad:
LenaH ändrar röst till Bsf - fc kan inte ha kunnat trolla Mirtai i DL2 eftersom hon inte kom online igen förrän långt efter 06,00 och om statistiken stämmer så måste sista ulven vara Bsf.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka