Jag gjorde det

Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.
 

Tack för alla snälla och possitiva kommentarer ❤️
Jag vet inte hurmycket som är okej att skriva om det eller alltså ifall det kan vara dumt att skriva förmycket så jag vill inte göra det då. Men kan iallafall säga att hon som gjorde själva förhöret var jätte snäll och förklarade allting väldigt tydligt iallafall hur det gick till och så.
Men ja det känns väl skönt att jag klarade att göra förhöret nu men det är ju inte som KLART fördet. Eller det be ror väl på om det blir ner lagt så kanske jag inte måste göra nåt mera men annars. Men iallafall för justnu så är jag klar iallafall.
Men ja jag kan inte precis släppa allt dethär HELT bara för det men det kanske kommer kännas mera lugnare när det var gått lite mera tid också.
 
Wow Emma, blir lite stolt över allas vår ”buke-lillasyster” :love: Vad starkt av dig att göra ett nytt försök :heart Skönt att det låter som att polisförhör ändå var en ok upplevelse! Hoppas det känns bra att det är avklarat.
 
Jag tänkte skriva i en annan dagboks tråd om dethär först men det bara kändes dumt så jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär. Men ja som nog kanske många vet så skulle jag på ett förhör i måndags och det gick skit för jag fick så jävla mycket panik så jag kunde inte ens komma in till själva det stället.
Men iallafall så hade jag detdär förhöret idag. Och jag bara ville berätta det här ifall nån undrar. Men jag vet inte hurmycket jag kan skriva om själva det men det gick ganska så okej iallafall fast endel var jobbigt också. Och endel saker var ganska så o väntat liksom men ja jag klarade det iallafall idag.
Jag är stolt över dig. :heart
 
Wow Emma, blir lite stolt över allas vår ”buke-lillasyster” :love: Vad starkt av dig att göra ett nytt försök :heart Skönt att det låter som att polisförhör ändå var en ok upplevelse! Hoppas det känns bra att det är avklarat.
❤️
Det var iallafall ganska så okej som nog var för att hon visste endel om mig och an passade för mig liksom. Och att M fick vara med i själva rummet ❤️
 
Jag är också så himla glad över att du fick träffa en person som tog hänsyn till dig och lyssnade på hur du ville ha det! 😍
Så borde det alltid vara, och jag blev så ledsen över att läsa (i en annan dagboks tråd) om din upplevelse med personalen som inte vare sig lyssnade eller försökte förstå dig 💔
 
Jag hann inte skriva så mycket förut men vill bara säga att jag är så glad för din skull att du gjorde det och att du blev bra bemött och att hon som höll i förhöret hade koll och förstås att M fick vara med.

Sen måste jag också få säga att det så bra att från den väldigt jobbiga könslan i måndags på bara några dagar samla ihop dig och göra det idag tycker jag så jäkla bra gjort.
 
Jag är också så himla glad över att du fick träffa en person som tog hänsyn till dig och lyssnade på hur du ville ha det! 😍
Så borde det alltid vara, och jag blev så ledsen över att läsa (i en annan dagboks tråd) om din upplevelse med personalen som inte vare sig lyssnade eller försökte förstå dig 💔
Jag vill bara säga en sak men det om den personalen som inte lyssnade och som bara tyckte att jag tänkte fel. Så jag menar inte att som prata skit om henne utan hon är också ganska bra oftast bara att hon inte verkar fatta hur jag tänker. Men bara så ingen tror att jag menar att hon är dålig helatiden eller nånting!
 
Hur har dagen varit idag @EmmaFilippa ? ❤️
Förlåt att jag inte svarade igår ❤️
Men det var en ganska så jobbig dag med att jag var väldigt trött och som ut tömd i mitt batteri plus så hade jag ett långt samtal med psykologen som också var ganska jobbigt. Även fast endel saker var lite skönt att prata om också men ja.
Men på eftermiddagen iallafall så var min pojkvän här ett tag så det var iallafall skönt ❤️
Och sen drömde jag en skit hemsk sak inatt så jag vaknade tidigt och kände mig inte så ut vilad så är ganska så seg idag också men mamma och pappa och min valp ska iallafall komma på besök i eftermiddag ❤️ Så jag ska försöka att bara ta det lugnt tills då iallafall.
 
Jag vill bara säga en sak men det om den personalen som inte lyssnade och som bara tyckte att jag tänkte fel. Så jag menar inte att som prata skit om henne utan hon är också ganska bra oftast bara att hon inte verkar fatta hur jag tänker. Men bara så ingen tror att jag menar att hon är dålig helatiden eller nånting!
Det är ju mycket bättre att det är okunskap, eller att man inte är så bra att sätta sig in i andras situationer, som gjorde att det blev tokigt.
Och stort ❤️ till dig som kan se att det nog var så, och inte hålla det emot hen! Men jag blir ändå glad över polisförhöret och att de försökte och lyckades göra åtminstone ganska rätt!
 
Inte konstigt att det blir som en stor urladdning att göra något jobbigt man varit orolig över! Hoppas det känns lite bättre nu när det är avklarat. Önskar dig ett fint valpmys idag. :heart
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 961
Senast: Nox
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär blir bara kort för min pojkvän komme snart. Men jag vill bara berätta en sak och dela med mig till ni här som kanske tycker att...
2
Svar
27
· Visningar
2 276
L
  • Artikel
Dagbok Jag ville göra en egen dagboks tråd om dethär för att det är mera djupa tankar och så och jag vill inte blanda hop det med liksom...
Svar
15
· Visningar
1 284
Senast: SiZo
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag tog bort min andra dagboks tråd efter som att den bara var full med massa pattetisk skit som bara var pinsamt att läsa. Och jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 465
Senast: Jerseyite
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp