Jag har aldrig

Kom på lite till:
Har aldrig testat alkohol eller någon annan drog, har inte för avsikt att göra det heller. Inte heller energidricka (och tycker att det luktar hemskt :wtf:).

Har aldrig smakat på varken surströmming eller sushi, skulle kunna tänka mig att testa det senare nämnda.

Har aldrig fått något konstaterat brutet trots ett gäng inte alltför trevliga upplevelser med häst :up:
 
Oj, ends jag kan säga är att jag aldrig har tatuerat mig. Check, check, check på resten. Surströmmingen var en one hit wonder dock. Smakar faktiskt ännu sömre än det luktar. Besvikelsen var total.

Jag har aldrig varit längre norrut i Sverige än Sundsvall? Den gills kanske.
 
Inte jag heller. Starka ben eller bara tur?

Tungan?!
Jo, inte fraktur då men bruten på mitten långt bak. Minns mest ett handfat fullt av blod, sjukhus, oändligt många stygn och slät soppa länge, länge. Tips: om du springer kapp med en cyklande kompis, snubbla inte, och om du ändå gör det, satsa inte på att visa så mycket av din tunga du bara kan innan du slår i marken med ansiktet först.
 
Ännu en här som aldrig har brutit något, trots avfallningar. Ej heller tatuerad men det vore väl fan om det aldrig blev ändring på det, jag som älskar tatueringar. Men det var ju det där med permanenta motiv... :p

I övrigt känns det som att man gjort det mesta när man läser tråden. Ja, förutom mer extrema grejer som att hoppa fallskärm eller dylikt då.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 406
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 397
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
2 961
Senast: iNHALE
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
455

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp