Jag har aldrig

Inte jag heller och jag har trillat av hästar många gånger. Och vält med mopeden. Och cykeln. Och trillat ner för trappor och träd. Och krockat när jag åkt pulka så glasögonen gått sönder och mamma blivit arg fler gånger än jag kan räkna. Jag har haft tur! Eller som mamma sa när jag var yngre "du har tjock benstomme, det är nog därför". Ja jag har riktigt rejäla superbigga ben i kroppen :D :angel:
 
Inte rökt men har faktiskt testat snus. Typ ngn miniliten påse med lakritssmak. Men det blev inte en vana.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 463
Senast: Luff
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har valt. Jag tänker bo på landet. Ändå ska det talas om för mig att jag kan välja - att bo i stan. Som om jag är dum i huvudet och...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 494
Senast: Gunnar
·
Ridning Jag börjar undra om en del människor (då syftet jag på mig själv) aldrig kommer lära sig att rida bra. Har ridit till och från i 20 år...
2
Svar
33
· Visningar
3 104
Senast: iNHALE
·
Utrustning I somras skapade jag en tråd om att köpa ridhjälm. Nu försöker jag välja en säkerhetsväst att köpa och det är precis lika svårt 🙈. Då...
Svar
11
· Visningar
491
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp