Jag har ett program

mysko

Trådstartare
som ligger som en genväg och har inte en aning om vad det är?
Om jag öppnar där så ska man göra som när man kör antiviruspro. men jag vågar inte eftersom jag inte har en aning om vad det är!

Det heter = Norton Protected Recycle Bin

vad har detta för funktion????

Tack på förhand
 
Det är en "extra säker" papperskorg.
Personligen tycker jag den är skit!
 
Jaha men ska jag göra något med den eller sköter den sig själv??
En papperskorg för vad??
Varför är den skit?
Är det något som måste användas?
 
Den ersätter din vanliga papperskorg med den funktionen att när du tömmer papperskorgen så raderas inte filerna utan du kan rädda dom en gång till.
Kanske användbart för vissa, men personligen tycker jag att dels tar programmet plats (inte så mycket kanske), för en sak som redan finns i operativsystemet, dels vill inte jag ha filerna kvar när jag har tömt papperskorgen, då vill jag ha ledigt utrymme istället!

Jag anser att det räcker med att det är dubbel säkerhet som det är i den vanliga papperskorgen, lyckas man oavsiktligt radera en fil och sedan oavsiktligt tömma papperskorgen får man stå sitt kast, och chansen för det är väl inte så stor att det rättfärdigar ytterligare en skyddsnivå?

Men som sagt, det är mina personliga åsikter, vissa kanske finner den användbar och då gör den ingen skada!
 
Men som sagt, det är mina personliga åsikter, vissa kanske finner den användbar och då gör den ingen skada!

Jag använder den inte själv, men den kan tydligen i vissa fall rädda filer som ett virus tagit bort har jag hört.
 

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
821
Senast: Rosett
·
Avel Hej!! Jag behöver er hjälp. Det är mitt första år i avel och jag känner att jag har noll koll men många här verkar ha stenkoll. Jag...
Svar
1
· Visningar
278
Senast: Shaggy
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 249
Utrustning Tjo, någon som vet hur de olika märkena på rundbalsnät ligger i storlek? Vi har haft dom från granngården, hansbro sport lr va dom nu...
Svar
4
· Visningar
419

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp