JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
"Jag känner mig långt ifrån slagen på förhand"
Bukefalos 30 år!
Moderator
Träning och hälsa del 15
Kropp & Själ Jag fick ett par träningstights från Sweaty Betty i tidig födelsedagspresent av mig själv idag och alltså wow vad sköna! Snygga är de...
Mineur
3 minuter sedan
Tjockistråden 5
Kropp & Själ Gått 10,686 steg :banana:men nu har jag ont i både rygg och ben. Förbaskade fötter. Gick faktiskt ner 100 g när jag stod på vågen idag...
MJLee
5 minuter sedan
Svar: 1 518
Visningar: 74 267
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXXXVII
Tjatter Hemkommen från jobb, idrottssmassage och lite ärenden i stan och har nu hällt up lite chips samt bubbel för att fira in semestern. 9...
Mineur
10 minuter sedan
Barmarksdrag/canicross
Hundträning Ja, och cykelselen är ännu sämre så detta fick bli kompromissen. Och då fick jag ändå till mig att vi kunde köra drag från marken med...
Nordthor
Idag kl 16:15
Svar: 662
Visningar: 60 951
Hund
Rallylydnad
Hundträning Smart, tänkte inte så långt 🙈 , jag tror att jag känner flera som kör mästarklass så jag kan ju be nån av dom skicka ett meddelande när...
igbest
Idag kl 15:06
Svar: 408
Visningar: 39 084
Hund
Lämplig kattras?
Övr. Katt Just Megara är inte en typisk burma eftersom hon är relativt misstänksam och om någon försöker plocka upp henne blir det tänder och klor...
MJLee
37 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 565
Katt
Årets bantningstråd
Foder & Strö Red ponnyn idag, har inte ridit henne på några månader, och det var lite kul för min sadel hamnade i framvikt och dressyrgjorden var för...
DarkInNight
Idag kl 17:36
Svar: 56
Visningar: 2 049
Vård
Dressyrsnackis 21
Dressyr De röda prinsessorna skötte sig utmärkt på utflykt till veterinären⭐️❤️ hur kunde jag tvivla på dem? 🤷🏼♀️ ingen fara i Novas mun, allt...
Ketrawzc
Idag kl 17:16
Svar: 756
Visningar: 52 034
Grenar
Stora shoppingtråden IIII
Utrustning Lön idag 🤣 fick ok lön eftersom jag jobbat extra. Min syster frågade vad jag skulle göra med så mycket pengar. Skickade denhär bilden...
Ketrawzc
Idag kl 15:51