Jag lägger mig ner och ger upp!

Sv: Jag lägger mig ner och ger upp!

Jag förstår inte hur man överhuvetaget orkar ha en hund som kissar ner allt man har? Har man hund till varje pris?
Inte elakt menat, men ...

Hoppas det löser sig för dig!
 
Sv: Jag lägger mig ner och ger upp!

Jag förstår inte hur man överhuvetaget orkar ha en hund som kissar ner allt man har? Har man hund till varje pris?
Inte elakt menat, men ...

Hoppas det löser sig för dig!

Tro mig, jag har tänkt på det jag med - och det lär knappast lösa sig -_-
/carat som fortfarande blir frustrerad av hunden
 
Sv: Jag lägger mig ner och ger upp!

min är oxå en riktig piss-pinne:p

Då min ändå inte skall avlas på, och inte funkar med andra hanhundar (ALLA jag känner har hanhundar vilket är jobbigt) så skall han knippsas nu i juni:D

Jag antar att som många skriver, försvinner inte problemet helt, men jag hoppas väl att det ska reduceras ngt iaf! Och att han blir lite lugnare mot andra jyckar och inte så uppskäftig.

Han är 5 år och började oxå vid "vuxen" ålder.

En vän till mig använde pinkskydd på sin skvättiga lilla hund men den brydde sig inte och fortsatte. Kan ju tänka dig va nice det va när pisset istället rann ner längs bena på hunden när skyddet va dränkt:crazy:
 
Sv: Jag lägger mig ner och ger upp!

En vän till mig använde pinkskydd på sin skvättiga lilla hund men den brydde sig inte och fortsatte. Kan ju tänka dig va nice det va när pisset istället rann ner längs bena på hunden när skyddet va dränkt:crazy:

Då kanske han slutar av eget bevåg då han själv anser det är äckligt! :o
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 191
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 087
Senast: Castellini
·
Hundhälsa Vår staffe fyller 13 till årsskiftet. Han har varit helt döv sedan minst ett år tillbaka men i övrigt är han i fysiskt fin form. I...
Svar
5
· Visningar
1 715
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Jag har tagit på mig uppdraget att vara dagmatte 06.00-15 ca, detta är varannan vecka. Det är 2 st lite mindre hundar. Vi kom överens...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 268
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • HusdjursGPS
  • Valp 2024
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp