”Jag lovade mig själv att ALDRIG bita ihop igen och köra på”

Det har varit en jäkla karusell detta året med min rygg hos läkarna. En karusell som sugit all must ur mig och lite till. I omgångar har jag brutit ihop totalt och gett upp. Kommit in gråtandes i mina föräldrars hus över att man inte får hjälp. Uppgiven, det är en hemsk känsla att känna.
 
Började gråta när jag läste detta. Det beskriver ganska exakt den resa jag haft med mitt knä hos VC samt Ortopeden på Falu lasarett. Dock har jag i alla fall inte behövt betala röntgen och MR själv.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 261
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt...
2 3
Svar
44
· Visningar
9 703
Senast: Hyacinth
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
14 028
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Nej, jag är verkligen inge bra på sånthär. Jag vet inte hur jag ska hantera situationen. Jag känner mig som en kaviartub med locket på...
Svar
8
· Visningar
1 547
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp