Jag önskar motargument till SDs politik

Ny vinkling, eftersom hundarna inte markerade för brännbara vätskor så var inkastet bara en skröna.
Men PK media var snabba med att märka det som ett "hatbrott, attack på islam" och hela baletten.
Om branden inte startade så, utan av andra skäl tror du att det kommer att hamna på första sidan?

Du missade poängen med mitt inlägg :banghead:
 
Trådens ursprungsämne...
Hittade detta i en artikel av Dick Harrison
"Det finns inte ett enda historiskt exempel på att invandring på sikt har varit negativ för mottagarlandet. På denna punkt är vår historiska erfarenhet glasklar – den enda form av immigration som har varit, och är, direkt skadlig är den som utgörs av krigiska invasioner."
http://www.svd.se/opinion/brannpunkt/invandrarna-en-vinst-for-sverige_4223101.svd
Återigen, ställ frågan till de indiannationer som existerar idag eller till de aboriginer om lever i Australien.
Där finns ett otal exempel på att invandring av främmande folk totalt utplånar den tidigare befolkningens kulturer och rent fysiska existens.
 
De sista raderna i hans inlägg kan jag bara hålla med om, men hans påstående om att bla Australiens och Amerikas invånare bara "tjänat" på invandringen är nys!

Det stämmer ju bara om man specificerar, att Australiens o Amerikas VITA innevånare tjänat på invandringen, då är det korrekt ;)
 

Liknande trådar

  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan förstås inte låta bli att fundera en del över den våg av hat, oro och konflikter som blir allt mer tongivande i världen nu. Det...
Svar
0
· Visningar
760
Äldre .....ju mer inser jag varför SD växer och växer. Men hur verklighetsförankrade är argumenten SD kör med egentligen? För många gånger...
54 55 56
Svar
1 114
· Visningar
78 269
Senast: No1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp