Bukefalos 28 år!

Jag vill GOSA!!

Sv: Jag vill GOSA!!

*knapplån*

Måste bara skriva att jag just såg bilder, Alexander Nevzorov pussar hästar på mulen... Bara så ni vet ;)
 
Sv: Jag vill GOSA!!

:rofl: Vår shettis tycker inte om att bli gosad. På sommaren kan man få klia honom om man har tur, på baken o under magen och på framsidan av halsen, då han blivit myggbiten. Brukar tvångsgosa honom ibland:devil: , det gillar han inte, så för det mesta låter vi bli, men det han är sååå söt att det är svårt att motstå. Det enda han gillar att få borstat är svansen, man får binda upp honom vid borstning o tvångsborsta, för ibland måste man ju.. Han kan ju inte få gå omkring o se ut hur som helst, fast med världens finaste svans!!!:rofl: Då blir han väldigt purken och tycker att man är världens elakast matte. Jag tror faktiskt inte han tar nån skada av det, men han blir ju sur såklart.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har en omplaceringshund (staffe/blandras) som tros vara 12-14 år gammal. Han är adopterad från Irland och jag vet inget om hans...
2
Svar
30
· Visningar
7 131
Senast: Ajda
·
Skola & Jobb Jag har ingen koll på någonting kring det här, och behöver all hjälp jag kan få, så jag provar att fråga här. Jag är sjukskriven 50%...
Svar
18
· Visningar
7 547
Senast: MiaMia
·
Hästhantering Hej, detta är mitt första inlägg här då jag frågat runt men inte fått något bra tips överhuvudtaget från kompisar så jag vänder mig hit...
Svar
9
· Visningar
1 510
Senast: GotAsecret
·
Övr. Hund Hej! I mitten av februari får jag äntligen hem min efterlängtade staffetik :). Jag har egentligen inga problem med att ha en hund...
Svar
5
· Visningar
847

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp