Jag vill inte vara så trött 😭

Kan inte göra någonting. Knappt skriva ens. Ångesten sliter mig i stycken för jag blir så arg och frustrerad på mig själv. Fick nyss ett meddelande om ett hundtäcke jag har till salu. Orkar inte ens svara trots att jag vill. Jag orkar ingenting. Hela dagen har jag legat i sängen utom när jag släpat mig upp för att kissa hundarna och mata marsvinen. Jag har flera meddelanden att svara på men jag kan inte. Det är så jävla lätt men jag kan inte
 

Har precis varit och lämnat in Bella hos tandläkaren för hon har fått ont när hon äter 😞 Det lär inte bli billigt :nailbiting: Och jag hatar att söva djuren! Jag är så rädd att något ska hända dem
 
Idag är ingen bra dag alls. Jag hade lite energi i morse och sedan har jag varit totalt däckad. Pojkvännen är och handlar, men jag vet inte hur jag ska kunna göra mat. Jag vill bara få sova resten av kvällen så jag slipper allt
 
Det går inte alls just nu. Huvudet är helt obrukbart och jag håller på att bli fullkomligt galen. Jag kan inte göra något överhuvudtaget men jag kan inte sova heller trots att jag knappt kan hålla ögonen öppna och kroppen känns som bly. Jag kan inte lyssna på något för jag kan inte koncentrera mig och jag kan inte ha det tyst för tystnaden blir så öronbedövande att det gör ont
 
Jag ska äntligen få prova modafinil fick jag reda på idag, men nu har det gått så lång tid sedan jag frågade första gången att jag har börjat nojja om den. Tänk om den bara gör allt ännu värre? Och om den nu skulle funka så får jag inte fortsätta med elvanse och attentin. Det är förståeligt och jag vill ju faktiskt helst inte ta dem, men jag är så rädd att huvudet ska säga upp sig fullständigt utan dem. Just nu ser jag bara en mardröm framför mig där jag inte kan tänka överhuvudtaget och inte ens för sova på natten. För även om jag skulle bli piggare av modafinilen så spelar det ingen roll om huvudet inte funkar för då har jag ändå ingen nytta av någon energi utan det kommer bara göra att allt värre då
 
Dagen har varit lite bättre än igår, men fortfarande fruktansvärd. Jag fattar inte varför allt rasar totalt från en timme till en annan så fort jag får en chans att må lite bra 😭 Jag är bara som en tom rädd hopplös zombie just nu
 
Jag har bara varit vaken i två timmar och huvudet är redan potatismos och jag kan varken tänka eller koncentrera mig 😭
 
Det låter verkligen jobbigt .
:(
Det är extremt jobbigt för jag kan verkligen inte göra någonting och eftersom jag inte kan sova heller så ligger jag bara och bygger upp en massa ångest och känner mig oduglig som inte ens klarar att göra självklara saker. Jag behöver tex städa till marsvinen och det är verkligen ingen svår uppgift, skopa bort gammalt spån och hö och häll på nytt och så är det klart på 10 minuter. Eller plocka i och ur diskmaskinen, hänga upp kläder, borsta tänderna osv. Jag vet ju egentligen hur man gör, men det går verkligen inte 😭
 
Hur fan lär man sig att bara stå ut och göra trots att man inte klarar det? Andra klarar ju trots att de mår skit så varför gör inte jag?! 😭
Nja, det stämmer nog inte helt. Alla jag känner som mår skit krockar ibland och har bara korta perioder där de "står ut och gör".

Ang att testa den nya medicinen så fattar jag att det är läskigt, men du MÅSTE ju verkligen ändra på något för att må bättre, så det låter som om det är värd att testa med en annan typ av medicin.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte kan få bort från hjärnan som jag blir så jävla ledsen för är att det är så JÄVLA orätt vist 😭 För att egentligen så...
Svar
18
· Visningar
1 756
Senast: LiviaFilippa
·
Hästvård Vill börja med att jag ska ringa veterinär idag. I våras hade min häst en tydlig beteendeförändring. Hon mådde dåligt och hon visade...
2
Svar
27
· Visningar
3 128
Senast: Twihard
·
  • Artikel
Dagbok Är sällan särskilt tillfredställande? Jag vet inte ens vad jag vill känna, men jag vet att jag inte vill upptäcka att hon som kallade...
Svar
0
· Visningar
1 208
Senast: miumiu
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 611
Senast: Tofs
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Engelsk grammatik
  • Köpa hus
  • Tjockistråden 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp