Jaguar bomvidd?

marrissparris

Trådstartare
Hej! Är spekulant på en Jaguar XKC dressyrsadel. Vad motsvarar stl 27 och 28 i Jaguar i Passier (PSL) och Albion K2 på ett ungefär? Finns plats för manke i Jaguar (har en häst m ganska markerad manke). Rymliga el normala i sätet? Tacksam för svar.

Sv: Jaguar bomvidd?

min häst hade 28 i jaguar och kunde ha 34- i prestige (något trång). I Albion och passier vet jag inte, eftersom de sadlarna hade en helt annan passform än den som min häst behövde.

Sv: Jaguar bomvidd?

Hm, men är det så att hästen har albion och passier i nuläget? och passar i dom? för då kommer jaguaren vara alltför svängd, samma vilken bomvidd den har.

Liknande trådar

Utrustning Vi har idag provat några dressyrsadlar som vi lånat med hem och funderar på hur vi ska ta oss vidare efter detta. Albion 17" K2 MW...
Svar
0
· Visningar
2 495
Senast: Rimfaxe
·
Utrustning Letar lite smått efter en hoppsadel till min häst. Hon har just nu en Albion Legend K2 dressyrsadel som är utprovad och passar henne...
Svar
1
· Visningar
1 704
Senast: Piek
·
Utrustning Har fått ett bra erbjudande om att köpa en Albion K2 för ett mycket överkomligt pris men undrar om ni spontat tror att det finns någon...
Svar
3
· Visningar
1 175
Senast: Sibylla
·
Utrustning Hej alla sadelkunniga! Hoppas ni kan ge mig några synpunkter på mitt näst intill helt oplanlagda sadelköp. Jag är ingen ryttare...
Svar
8
· Visningar
4 426
Senast: oki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31