Jäkla flängande

Status
Stängd för vidare inlägg.
I tisdagskväll fick jag en hemsk huvudvärk, onsdagskväll började käken och örat göra ont och torsdagkväll åkte jag in till akuten.

Fick åka hem med Alvedon och Ipren.
Idag fick jag komma till vårdcentralen, som skickar mig till stora sjukhuset igen..

Har en himla massa yrsel och kräktes upp min frukost i morse (tog dock värktabletterna på tom mage, dumt gjort!! :banghead: )

Det är kul att vara öronbarn...
Jag som skulle ha fest imorgon :( :(
 

Äntligen hemma.
Har fått ha yrselglasögon på mig, sugit ut massa skit (AJ!)fått antibiotika och droppar.

Återbesök på tisdag...
 
Måste fråga vad det är och hur de funkar?

Har testat googla efter bild, men hittade inget.
Påminde lite om dessa fast mer strutiga:
9002_405.jpg

Helt täckta så det var kolsvart där inne. Sen fick jag fokusera med blicken rakt fram och åt sidorna medans hon kollade på en video.

Vet inte riktigt hur det funkar, första gången jag fick göra det :)
Var svårt att fokusera och vara stilla med blicken när man inte hade nån fast punkt att kolla på.
 
Men vad konstigt, har haft samma symptom ett par dagar som du, men tydligen mildare. Har blivit tvungen att sova mitt på dagen dock, och nu har värken vandrat till bihålan, också på vänster sida. Hoppas du slipper bihålorna, det är nog det värsta tycker jag.

Är inget öronbarn, men nog en öronvuxen, för de drog tom ut visdomstanden som satt i närheten för alla olika delar där bråkar med varandra...
 
Har testat googla efter bild, men hittade inget.
Påminde lite om dessa fast mer strutiga:
Visa bifogad fil 16884
Helt täckta så det var kolsvart där inne. Sen fick jag fokusera med blicken rakt fram och åt sidorna medans hon kollade på en video.

Vet inte riktigt hur det funkar, första gången jag fick göra det :)
Var svårt att fokusera och vara stilla med blicken när man inte hade nån fast punkt att kolla på.
Det var säkert Frenzelglasögon :up:
 
Men vad konstigt, har haft samma symptom ett par dagar som du, men tydligen mildare. Har blivit tvungen att sova mitt på dagen dock, och nu har värken vandrat till bihålan, också på vänster sida. Hoppas du slipper bihålorna, det är nog det värsta tycker jag.

Är inget öronbarn, men nog en öronvuxen, för de drog tom ut visdomstanden som satt i närheten för alla olika delar där bråkar med varandra...

Usch :( det är så obehagligt.
Brukar också ha mycket problem med bihålorna, inte denna gång tack och lov.

Mår du bättre nu?
 
Fick åka hem från jobbet idag. Kände mig yr och totalt ur form :( går bra när jag inte gör så mycket. Men har ett väldigt stressigt och tungt jobb.

Ska be om sjukintyg på återbesöket imorgon då jag går på semester nästa vecka.
Låt örat bli bra tills dess, ska flyga den 17:e 😖
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp