jakt i lilljansskogen 14 okt

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare prallan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 26
  • Visningar Visningar 2 689
Sv: jakt i lilljansskogen 14 okt

Jobbar tyvärr så jag får nog ge mig till tåls till järfällajakten 4/11 istället.......

Ah, var hittar jag info om denna??? Vore kul o traffas igen, o hasten mar toppen!:)

Jag struntade i det:( , han skulle ha skotts igar, men hovis var sjuk, och han ar ju bockhov ena fram, och nu ar den for hog for att jag vill hoppa pa den. Men jag ska gora allt for att komma till Jarfalla!

Vad trist, du ska inte rida nästa helg istället då? Jag kommer inte loss från jobbet tyvärr.

Värst vad ni var tuffa då.

Jag skulle inte ens våga tänka tanken, möjligen på tinkern då, eller om jag hade haft gamlan kvar.

Har jag möjlighet ska jag glo på er den 4/11.
Sambon fyller 50 då, men han märker nog inte om jag smiter iväg en stund.
:angel:

Vad trist, du ska inte rida nästa helg istället då? Jag kommer inte loss från jobbet tyvärr.

Det ar en dressytraningstavling pa Fagelbro da, samtidigt sa jobbar jag:crazy: :angel: Men, eftersom de inte ar klara med min fasta tjanst,utan jag ar fortfarande timvik sa kan jag avboka lordagen:idea:
Och till den 4 hinner jag hopptrana lite:D

Ah, det vore kul om du kunde smita ivag:)

Äh hoppträna! vad är det?
Jag har inte hoppat ett språng senad 29 juli och då drattade jag av med dunder och brak!!!

:
Äh hoppträna! vad är det?
Jag har inte hoppat ett språng senad 29 juli och då drattade jag av med dunder och brak!!!

:D Men nu ar det faktiskt inte jag som ar ringrostig, hasten har inte hoppat pa riktigt pa 4 ar! :rofl:

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Någon här som har gråhund eller erfarenhet? Vi står just nu på kö på en kull som ev föds i januari om de tog sig. 2a plats på en...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: _Taggis_
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
379
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
585
Senast: hastflicka
·
Övr. Hund Brukar man ha "tackpris" till domare på hundtävlingar (dvs att den arrangerande klubben ger domaren något som tack under...
Svar
4
· Visningar
579
Senast: Pilot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka