Västeråsträffstråden

Cattis_E

Trådstartare
Finns det några som vill den 20/1 alternativt 21/1?
Jag tänkte mig mat på nåt trevligt ställe. Antingen lunch eller kväll. Eller nåt mittemellan.

Vi hade ju så trevligt sist, trors att vi var få.
Eller hur?
@Tualma
@Tranan

Vi som vill och kan:

20/1
Cattis_E

21/1
Cattis_E
 
Baserat på anmälda hittills och att jag skulle vilja lägga tid på hästarna medan det är ljust är mitt första förslag 20/1 kl. 17.

Vad säger ni om det?
Jag är flexibel och ser hellre att så många som möjligt kan komma än att det blir just sen em-kväll.

Någon som har resturangförslag?

Observera att man kan anmäla sig ända fram tills det är dags. Men vill gärna veta ett par dagar innan om det blir en plats där det behöver bokas bord..
 
Senast ändrad:
Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00

VI som tänker komma:
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten

Har googlat runt lite, och mitt enda resturangförslag just nu är att gå på ett av de gamla förslagen för förra tråden jag fastnade för:
https://bistrogranden.se/menyn/

Om någon vill googla lite mer och komma med andra förslag är det varmt välkommet.
Jag har svårt att hinna sondera alltför mycket just nu.
Vet inte heller vilken prisklass ni andra tycker är lagom och jag tycker vi försöka anpassa så bra som möjligt till allas plånbok.

Kom igen och tyck till nu allihop!

Och ni som har koll på Västerås men inte ska komma får såklart hjälpa till med andra förslag igen :)
 
Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00

VI som tänker komma:
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten

Har googlat runt lite, och mitt enda resturangförslag just nu är att gå på ett av de gamla förslagen för förra tråden jag fastnade för:
https://bistrogranden.se/menyn/

Om någon vill googla lite mer och komma med andra förslag är det varmt välkommet.
Jag har svårt att hinna sondera alltför mycket just nu.
Vet inte heller vilken prisklass ni andra tycker är lagom och jag tycker vi försöka anpassa så bra som möjligt till allas plånbok.

Kom igen och tyck till nu allihop!

Och ni som har koll på Västerås men inte ska komma får såklart hjälpa till med andra förslag igen :)
Jag är ok med det!
 
Just nu ser det ut som att jag kan den helgen. Restaurangförslag: Varda, Limone, Indigo, Brasseriet, Agrill med mera.

Finns ganska mycket att välja på 🙈
 
Just nu ser det ut som att jag kan den helgen. Restaurangförslag: Varda, Limone, Indigo, Brasseriet, Agrill med mera.

Finns ganska mycket att välja på 🙈
Okej.
Kollar väldigt snabbt och föreslår att välja mellan dessa tre för att begränsa alternativen. Men jag är väldigt flexibel egentligen.

Alla verkar ligga centralt?

Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00

1. Bistro Gränden
2. Varda
3. Limone


Vilken föredrar ni?
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
 
Okej.
Kollar väldigt snabbt och föreslår att välja mellan dessa tre för att begränsa alternativen. Men jag är väldigt flexibel egentligen.

Alla verkar ligga centralt?

Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00

1. Bistro Gränden
2. Varda
3. Limone


Vilken föredrar ni?
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
Ja alla ligger centralt, enkelt för dom som kommer med både bil och med tåg och buss 😁

För mig funkar alla. Limone är italienskt och har gudomlig mat. Vardag har det mesta och ät också bra, Bistro Gränden likadant. Alla är bra restauranger.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 173
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp