Västeråsträffstråden

Jag missade att sätta bevakning på denna tråd och har heeeeelt glömt bort den.

Tyvärr kan jag inte joina ändå, nyopererad hund (juvertumörer) och jag vågar inte lämna hundarna ensamma riktigt än då, och sambon ska redan iväg på middag då, så jag måste vara hemma.
 
Jag missade att sätta bevakning på denna tråd och har heeeeelt glömt bort den.

Tyvärr kan jag inte joina ändå, nyopererad hund (juvertumörer) och jag vågar inte lämna hundarna ensamma riktigt än då, och sambon ska redan iväg på middag då, så jag måste vara hemma.
Aaja baja att glömma bevakning :angel:
Skärpning till nästa gång :D.

Skojade såklart bara. Men hade varit kul att ses igen.
Men jag planerar fler chanser så länge några vill. Men det kanske dröjer lite sen.
 
Vilken som helst av restaurangerna går bra för min del. Jag har lite personliga minnen från ett par, men så är ju livet. Nu är nu. :heart
 
Okej.
Kollar väldigt snabbt och föreslår att välja mellan dessa tre för att begränsa alternativen. Men jag är väldigt flexibel egentligen.

Alla verkar ligga centralt?

Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00

1. Bistro Gränden
2. Varda
3. Limone


Vilken föredrar ni?
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
Jag har ingen åsikt :) Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.

Är bra om det är vettigt att parkera också eftersom jag kommer med bil.
När jag är i Västerås så har jag brukat parkera nära kyrkan för där finns platser för det mesta. Resten av stan har jag mindre koll på. :D
(Annars är Erikslund där jag brukar hålla till).
 
Jag har ingen åsikt :) Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.

Är bra om det är vettigt att parkera också eftersom jag kommer med bil.
När jag är i Västerås så har jag brukat parkera nära kyrkan för där finns platser för det mesta. Resten av stan har jag mindre koll på. :D
(Annars är Erikslund där jag brukar hålla till).
De flesta av oss kommer med bil :)
Varda ligger på Vasagatan mitt i city har jag googlat fram 😀.

Edit: Jag är också i Erikslund mer än stan, och Hälla med för den delen. Beroende på vad jag behöver .
 
Jag har ingen åsikt :) Äter det mesta bara det nte är översötat som mycket thaimat är.

Är bra om det är vettigt att parkera också eftersom jag kommer med bil.
När jag är i Västerås så har jag brukat parkera nära kyrkan för där finns platser för det mesta. Resten av stan har jag mindre koll på. :D
(Annars är Erikslund där jag brukar hålla till).
Finns parkeringshus på bra avstånd från den restaurangen.
 
Varda här dessa regler för sin bokning:
Middagsbord, justering av antal skall ske senast 8 h före besöket, avbokning 12 h före besöket för att undvika extra debitering.

Jag tänker därför att jag bokar fredag kväll. Det är gott om plats ännu, och skulle det bli fullbokat fanns ju fler resturanger.
De är kanske inte omöjliga om man justerar senare men jag önskar därför att ni justerar listan här om det blir nån förändring i ert deltagande ni kan förutse före kl. 17.00 på fredag.
Buketräff Västerås 20/1 kl. 17:00 på Varda

VI som tänker komma:
Cattis_E
@Tranan
@Tualma
@Novienna (efter 13, gärna kväll)
@tanten
@ainasoja
 
Bokat 5 personer kl. 17 nu. Vi har bordet till 19.30. Men om vi vill vara kvar längre än det kan man säkert sätta sig i baren.

Däremot står det såhär längst ned i bekräftelsen:
Bokning garanteras efter att kreditkort har registrerats, ifall ni fått en betalningslänk, alternativet att ni bekräftas som fakturakund.

Har varken fått länk eller någon möjlighet att lägga in kort i samband med bokningen, men jag antar att det är ok ändå.
 
Jag siktar på att vara tidig idag, så kanske jag verkligen är där utanför senast fem i, istället för någon min sen som både på senaste Uppsalaträffen och Västeråsträffen 😇.
Ska bli så kul att ses!
Har fåt påminnelse från resturangen att vi har bord också 😀.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
489
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 173
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp