Västeråsträffstråden

Det är så roligt när man gjort sig en bild av folk så länge och sedan äntligen träffas. Först får hjärnan lite kortslutning för att personen inte ser ut som man tänkt sig, för att ett ögonblick senare vara alldeles självklart att just den personen ser ut så :love:.
 
Det är så roligt när man gjort sig en bild av folk så länge och sedan äntligen träffas. Först får hjärnan lite kortslutning för att personen inte ser ut som man tänkt sig, för att ett ögonblick senare vara alldeles självklart att just den personen ser ut så :love:.
Intressant.
För en själv är ju utseendet och sättet självklart.

Vad hade du för uppfattning om en 65-årig tant som jag? :D
 
Intressant.
För en själv är ju utseendet och sättet självklart.

Vad hade du för uppfattning om en 65-årig tant som jag? :D
Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.
Men jag vet ju om det du beskrivit här om ditt hälsoläge t ex, så du såg nog lite friskare och var lite rappare i talet än i bilden mitt huvud fabricerat ihop. Att du är rapp i huvudet och vid tangentbordet rådde det ju inga tvivel om innan mötet, såklart.
Väldigt trevligt att träffas var det hur som helst, vilket även i högsta grad gäller den andra, för mig, nya bekantskapen @Novienna och såklart att återse @Cattis_E och @Tranan :heart .
 
Äsch. Svårt att säga nu när jag mött dig, den föreställda bilden går liksom upp i rök i och med det.
Men jag vet ju om det du beskrivit här om ditt hälsoläge t ex, så du såg nog lite friskare och var lite rappare i talet än i bilden mitt huvud fabricerat ihop. Att du är rapp i huvudet och vid tangentbordet rådde det ju inga tvivel om innan mötet, såklart.
Väldigt trevligt att träffas var det hur som helst, vilket även i högsta grad gäller den andra, för mig, nya bekantskapen @Novienna och såklart att återse @Cattis_E och @Tranan :heart .
Jag längtar till nästa träff 😇.
Men lite kan vi ju lugna oss bestämde vi väl😄.
 

Liknande trådar

Tjatter Jag blev inspirerade av tråden om vilka imperier osv man tänker på och kom att tänka på en sak jag tänker en del på: Om ni fick resa...
2
Svar
26
· Visningar
486
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·
Hemmet Har den ändrats det senaste? Jag har en massa ”gamla” påslakan som är 140 cm breda, de senaste inköpta för mindre än tre år sen. I...
Svar
15
· Visningar
412
Senast: starcraft
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 169
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp