Modest

Trådstartare
Hej, lite hjälp sökes.

Någon som kan ge mig en länk eller något till Java?
Behöver det till en sida, men som inte ger någon "länk", eller vad man ska säga.

Tack! :bow:
 
Sv: Java!

Alltså, jag kommer in på en sida, och så står det att jag behöver Java.
Mer står det inte, så jag kan inte säga mer? :confused:
Det handlar om betalningar på Danskebank.
 
Sv: Java!

Okej, såhär ser det ut.
När jag installerar Java (det första på Elftor's sida) så säger datorn att jag redan har installerat det:confused:

Vad göra?

24411544139.jpg
 
Sv: Java!

Men varför gör du inte som det står i felmeddelandet? Hade du klickat på "Kundsupport" och så "Kontrollera din dator" så hade du fått en länk till nedladdningsstället. Alternativt hade du kunnat gå in på "Frågor och svar" och klickat på "Tekniska inställningar" och sen på "Jag saknar Java på min dator" och fått länken och instruktioner där. Om något inte fungerar är det nästan alltid lästtast att finna svaret på den sidan man är på - eller att helt enkelt höra av sig till kundtjänst om det är jobbigt att leta i menyerna - då hade du ju löst problemet för länge sedan med stor sannolikhet.

Nåja. Nu har jag gallat klart. Länken du letar efter är http://www.java.com/sv/
 
Sv: Java!

Förövrigt tycker jag du ska höra av dig till din banks kundtjänst och informera dem om att felmeddelandet är missvisande eftersom det borde stå "Kundsupport" istället för "Hur gör jag" i felmeddelandet.
 
Sv: Java!

Jag installerade programmet, men jag får fortfarande samma meddelande på hemsidan :cool:
Men tack för all hjälp!
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag är alldeles för trött i huvudet för att fatta riktigt vad som gäller. Jag tänkte söka in till lastbilschaufförslinjen på Komvux och...
Svar
10
· Visningar
585
IT & mobiler Har fått ett mail om att facebook mottagit en begäran om att återställa mitt lösenord, och en kod i mailet. Jag har ju som ni kanske kan...
Svar
12
· Visningar
531
Senast: tgd
·
Hemmet Det kan väl inte bara vara jag som gillar dessa utomhusdekorationer i form av lysande djur? Ni kanske inte har lika många som jag men...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 323
Senast: Cattis_E
·
L
  • Låst
Kropp & Själ Alla här vet nog att såna här iq tester är gjorda för väster ländska tanke sätt och hur man lär sig i skolan här och så. Och dethär är...
20 21 22
Svar
427
· Visningar
13 907
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp