JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Övr. Barn
Trådstartare
Trådstartare
Sprang/Dressur rytter
Startdatum
Startdatum
20 Dec 2005
Svar
Svar
7
Visningar
Visningar
870
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Jeg er GRAVID
Hääärligt! Grattis!
Härligt!! Välkommen i gänget =)
Vad svarade din karl när han fick veta det då? Hört något än?
Vad svarade din karl när han fick veta det då? Hört något än?
Fikk tlf av en overlykkelig kjæreste kl 20, han satt i møter fram til da, så han fikk ikke blomstene før han kom på hotellet igjen.
Har ikke fortalt foreldrene mine/hans det ennå, har tenkt å vente til julaften. Så får de hver sin flaske vin med bilde fra ultralyden vi skal på på Torsdag (8 uker på vei)
Grattis! Vad roligt
Jag har två pojkar redan så jag är nöjd med dem (de är 5 och 8)
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ridning
Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Hästmänniskan
Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Övr. Hund
Behøver hjelp og synspunkter. Skriver på norsk så blir det minst feil.
Jeg og samboeren fikk oss ny hund for 6 år siden, en da 9 mnd...
Avel
Hvordan er reglene i sverige når det gjelder å bedekke et sto som er traver av stamme, men blir brukt til dressur?
Jeg ønsker å...
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Idag var det strålande fint väder ute och jag hade öppningspass på jobbet. Så, jag promenerade med hundarna dit, lunchade utomhus med en...
Red_Chili
4 minuter sedan
Svar: 1 336
Visningar: 80 946
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Har äntligen fått tag på en speciell räka i mitt 200L som jag velat fånga in :p Hon är egentligen en skräp-neocaridina från någon blå...
Red_Chili
20 minuter sedan
Svar: 1 417
Visningar: 42 855
Djur
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
Idag kl 18:42
Svar: 25
Visningar: 1 925
Hund
Bildtråd
Gnägg Vår pussgurka! :love:
Han vill alltid pussas, för då får man godis :D
Ninnurur
21 minuter sedan
Dressyrsnack nummer 18
Dressyr Jag har nog aldrig varit så nära att börja överväga att köpa egen häst som när vännen/tränaren/uppfödaren "råkade" nämna att det vackra...
Mineur
37 minuter sedan
Svar: 1 425
Visningar: 110 456
Grenar