M

miffogreta

en valp är bokad :banana:
det blev en engelsk springer spaniel, kommer att födas runt 19/4 så vi får hem voffsingen veckan före midsommar!! :love:
förmodligen en hane å förmodligen lever/vit :smirk: inte den färg jag önskade men sak samma.. alla hundar e fina! :idea: (utan lampa)
 
haha, vänta 6 månader till så ska du se precis hur roligt det kan vara :devil:

nej, men glöm inte att fota fota fota, det är så himla kul att titta på bebisfoton när hunden blir äldre :)
 
Det tycker du nu ja :D Närå!
Säger som andra ta maaaassor av kort!!... och kom ihåg att lägga in några här! ;)
 
hehe, joo.. det kan säkert bli jobbigt.. men jag tror att i det stora hela kommer vi att få stor glädje av den lilla söta hunden, som någon gång blir en stor söt hund :)
vi ska knäppa en jääädra massa kort :) å lägga ut vissa här!
 
vi ska åka o titta på en liten Jack Russell valp på tisdag! *hoppar och studsar* längtar!

och om vi fastnar får vi hem den redan v. 12!
 
Ååååå grattis!!!
Du har gjort perfekta rasvalet!!!
Vill också ha en "ny" min springer är elva nu och sover mest...
Men du du bor ju i Uppsala :idea:
Lova att du hör av dig om du blir trött på pyret nån dag! :D
 

Liknande trådar

Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 111
Senast: Gnist
·
Hästvård Inköpt i nov -07. Fd galoppör, löpt flitigt i många år (sprungit in en halv miljon). Ingen skadehistorik jag känner till, förutom fula...
2
Svar
23
· Visningar
4 523
L
Trav jag ger upp, frågar er om min pålle... :smirk: alla (?) här har betydligt mer erfarenhet av både hästar och trav än vad jag har, så ni...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 710
Senast: Lindi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp