Bukefalos 28 år!

Jobb o jobb

Jag har skrivit två jobbansökningar idag. En av dem är en spontanansökan som jag ska lämna in på måndag. Jag vill inte ha något av jobben. Hur fan hittar man ett bra jobb? Jag vet väl egentligen inte ens vad jag vill jobba med. Inget lockar. Jävla skit att jag inte kan åka till Skåne och utbilda mig inom sånt jag tycker är viktigt och som intresserar mig. Fuck ångest.
 

kolla här https://www.folkhogskola.nu/sok-kur...dfFTsA41x8wnEbd67aXG4QRDzXQfOom8aAk5bEALw_wcB
finns kanske nåt. Såg att det fanns någon kurs med bara en träff, det vore kanske "rätt nivå", så när du märker att det funkar så är det bara att köra på?
Tack! Ska kolla där.
eller så flyttar du till skåne :D
Ja, kanske inte vore så dumt. Vet dock inte hur det skulle gå till då jag inte klarar av att åka så långt eller var jag skulle bo. Som arbetslös kan jag inte köpa nytt boende och jag vantrivs i lägenhet.

Och finns det områden i Skåne där det inte finns mördarsniglar?
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 712
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 637
Senast: ameo
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 339
Senast: Mabuse
·
L
  • Artikel
Dagbok Först innan jag skriver dethär så vill jag BE att ni kan ha respekt för att det är jobbiga saker. Jag VILL skriva om det och jag VILL...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
8 479
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp