Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

charmant

Trådstartare
Är på jakt efter ett par snygga och bra skoridbyxor som inte kostar flera tusen.
Har ett par från Hööks men är ej nöjd med dom,tycker dom är stela och sitter illa.

Har sett flera snygga men då har prislappen legar på bortåt 2000 vilket jag tycker är för dyrt just nu.
Hur är Börjes byxorna?Fionns det snygga jeasn ridbyxor att få tag på,såna med bootcut?

Snälla ge mig tips och släng gärna in bilder på era brallor.
 
Sv: Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

Har från Catago som sitter bra och är sköna. Priset på deras ligger väl mellan 1200-1500 kr.
 
Sv: Jodpuch/skoridbyxor,behöver tips

Jag tycker Lillhästen i Stav har flera prisvärda alternativ, både med helskoning och knäskoning.
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 318
Senast: Squie
·
Kropp & Själ börjar bli tokig... har sån inre rastlöshet jämt som jag får svårare o svårare o hantera. det har kommit gradvis o blivit mkt värre sen...
Svar
2
· Visningar
3 434
Senast: vtok
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 107
Senast: cassiopeja
·
Utrustning Hej! Letar som en galning efter ett par ridbyxor som passar mig, har väldigt smala ben, storlek 23-24 i jeans och 32-34 i längden. Och...
Svar
1
· Visningar
2 300
Senast: fetange
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Burkfisk
  • GVFÖ Australien
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp