Jofa Hjälmar..

S

squirlett

Hej!
Har hört talas om att Jofas ridhjälmar ska finnas i andra färger än den vanliga svarta. Tex. blå och pärlemo även rosa?
Nån som vet vart man kan få tag på dessa?
Borde inte Jofa ha en hemsida? Har letat men hittar ingen..
Snälla hjälp... ;)
 
oki..men vart 17 får man tag på dom??
H**ks har ju bara svart verkar d som eller?? :( :confused:

Lilltjejen behöver en ny hjälm då hon åkte i backen med huvudet före igår på ridskolan... :crazy:
och då vore d ju kul med en annan färg...
borde d inte finnas nått nummer eller så TILL jofa? :confused:
för hemsida verkar dom bara ha för hockey prylarna.. :mad:
 
Vet inte säkert, men skulle tro att dom kan finnas på granngården. Om inte annat så finns det säkert tel nummer till Jofa att få tag på där...
 
oki...vi ska dra dit på fredag så får vi se..
tack så länge... :bow:
 
Jag sökte på "+ridhjälm +jofa" och på en av de första träffarna (som var en ridsportbutik) kunde man köpa jofahjälmar. Men på internet kunde man bara beställa svarta men det stod att de fanns i andra färger.
Jag skulle gått in på en ridsportbutik hemma som har JOFA-hjälmar och frågat. Har de inte hemma kan de säkert beställa hem!
 
jupp..så jag sökte oxå...
trodde att ett sånt stort företag skulle ha en hemsida för sina grejjer men d fanns bara för hockey prylar och sen alla affärer som säljer jofa hjälmarna...
ska in till granngården på fredag och höra, tänkte höra med hööks oxå men med den servicen dom har här så vet man inte om man vågar... :crazy:
 

Liknande trådar

Utrustning Jag flög ju av Dolly i torsdags och landade på huvudet = hjälmen är kaputt. Jag hade väldigt svårt att hitta en hjälm som passar mitt...
Svar
5
· Visningar
567
Senast: Bapelsin
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
2 182
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning God kväll! Min kompis har en häst på fodervärdsavtal. Ägaren bor långt bort. Min kompis är en skogsmulle ryttare och inte av den...
2
Svar
20
· Visningar
1 872
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har ju anmält en sak som har hänt. Och då säger flera att det är bra och rätt och alltmöjligt. Men det KÄNNS verkligen inte så...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 446
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp