K

Kuckeliku

Fan, allt bara krånglar...
Joost startar inte ... tvprunner.exe har råkat ut för något...
har avinstallerat, startat om, testat att installera på nytt, rensatr register m.m., men inet då.
tvprunner vill fortfarande inte starta....

någon som har erfarenhet?
 
Sv: Joost

kanske inte varit fel att formatera hur länge sedan var det...glöm ej att kopiera grejer som skall sparas
 
Sv: Joost

kanske inte varit fel att formatera hur länge sedan var det...glöm ej att kopiera grejer som skall sparas

3-4 år sedan....
jag börjar gå på den linjen, men jag gör som jag brukar, in med ny disk och låta den gamla vara, för säkerhets skull....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
651
Senast: Malin_L
·
IT & mobiler Försökte hitta Microsoft Office-paketet men det fanns bara från 2021 och tidigare. Har de slutat ge ut det? Är det Microsoft 365 som...
Svar
10
· Visningar
800
Senast: Rosett
·
IT & mobiler Googlar mig tokig men hittar inget svar. Jag råkade dränka min rfidplånbok. Kan jag räkna med att skyddet fortfarande fungerar eller är...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Inför flytten digitaliserade jag hela min film- och TV samling för att slippa släpa med en massa DVDer som vi ändå inte har nån läsare...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
6 857
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp