Bukefalos 28 år!

K

Kuckeliku

Fan, allt bara krånglar...
Joost startar inte ... tvprunner.exe har råkat ut för något...
har avinstallerat, startat om, testat att installera på nytt, rensatr register m.m., men inet då.
tvprunner vill fortfarande inte starta....

någon som har erfarenhet?
 
Sv: Joost

kanske inte varit fel att formatera hur länge sedan var det...glöm ej att kopiera grejer som skall sparas
 
Sv: Joost

kanske inte varit fel att formatera hur länge sedan var det...glöm ej att kopiera grejer som skall sparas

3-4 år sedan....
jag börjar gå på den linjen, men jag gör som jag brukar, in med ny disk och låta den gamla vara, för säkerhets skull....
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har Youtube premium och har en del låtar nedladdade så att man kan lyssna offline. Ibland krånglar det, men det brukar lösa sig...
Svar
1
· Visningar
235
Senast: Enya
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
23 359
Senast: Mabuse
·
IT & mobiler Går det att komma i kontakt med Telia utan att ringa dem? Jag avskyr att prata i telefon men hittar inga alternativa kontaktvägar och...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 881
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Jag har en ny dator med Windows 11 installerat. Nere i högra hörnet på skärmen ser man klockan och dagens datum. Men, håller jag...
Svar
8
· Visningar
663
Senast: Malin_L
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Fästingmedel på innekatt
  • Magsjuk hund
  • Kastrera ja eller nej

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp