Bukefalos 28 år!

Jorden runt! - Ulvlek

Sammanfattning - Jorden runt (Ulvlek)

Rollista:
1. LenaH - Borgmästare
2. qitis - Ulv
3. Harrysen - Ulv
4. Kilauea - Siarlärling 1
5. cirkus - Psykopat

6. Snurrfian - Bybo
7. bollen__ - Ulvaspiranten
8. Hedinn - Bybo
9. fio - Siarlärling 2

10. Blacksmithfarm - Ängel
11. Lobelia - Bybo
12. Niyama - Bybo



DagDL 1 - Måndag
Lobelia lynchas - bybo


NattDL 1 - Tisdag
Ängeln skyddar Blacksmithfarm
Siarlärling 1 siar Snurrfian (får svaret god)
Ulvarna käkar Hedinn
Ulvaspiranten gissar på LenaH (får svaret fel)

Hedinn käkas - bybo


DagDL 2 - Tisdag
bollen__ lynchas - ulvaspiranten


NattDL 2 - Onsdag
Ulvarna käkar Blacksmithfarm
Siarlärling 2 siar qitis (får svaret ond)
Ängeln skyddar Blacksmithfarm

Alla överlever natten


DagDL 3 - Onsdag
Goda lyan röstar på qitis

qitis lynchas - ulv


NattDL 3 - Torsdag
Goda lyan röstade på qitis
Ängeln skyddar fio
Siarlärling 1 siar Niyama (får svaret god)
Ulvarna käkar Kilauea

Kilauea käkas - siarlärling 1


DagDL 4 - Torsdag
cirkus lynchas - psykopat
cirkus drar med sig fio - siarlärling 2


NattDL 4 - Fredag
Borgmästaren lägger in lynchstopp mot LenaH
Ängeln skyddar Niyama
Ulvarna käkar LenaH

LenaH käkas - borgmästare


DagDL 5 - Fredag
Goda lyan röstar på Harrysen

Harrysen lynchas - ulv



Goda vinner - grattis! 🎉
Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk ;).
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
 
Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk ;).
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
Det var det enda hopppet vi hade att goda lyan skulle bli spooky på niyama 😅
 
Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk ;).
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
Ojdå, så kan det bli när man kopierar från olika listor och inte korrekturläser innan man postar 😅🙈

Sorry för faktafelet! Du har helt rätt i att du inte hann få svaret innan du blev käk.
 
Men du hade ju goda lyans röst 100% så det skulle krävas att alla andra tre skulle röstat på dig om du skulle åkt
Damn @Niyama som kom på en vattentät plan :banghead:
Visst var den bra? 😘 jag undrade vad ulvarna tyckte om den. Dock hade ju utfallet blivit detsamma ändå, annars hade ju alla i leken röstat på Harrysen. Jag ville bara säkra upp när möjligheten fanns.
 
  • Gilla
Reactions: fio
Vill bada påpeka att jag aldrig hann få svaret god om Niyama, eftersom jag blev käk ;).
Höll nästan på att börja tvivla på henne idag igen när hon började prata om att rösta på bsf.
Ville bara vara säker och nojar då. Var jag misstänkt i goda lyan? Jag fattade ju att ni var säkra på ängeln men jag visste inte om Snurr eller BSF var ängel.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 509
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 782
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 393
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
15 135
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp