Julklapp till fjortis.

Jag vet lika mycket som föräldrarna.😉
Men eftersom hon inte har ngt stort intresse är det svårt.
Jag kan ge pengar/presentkort men startade tråden i hopp om att ngn kanske kom med ett förslag jag inte har tänkt på.

Glöm inte att pengar är väldigt roligt att få i den åldern. Då har man väldigt begränsad inkomst. Ofta bara månadspeng, födelsedags- och julklappspengar och om nån släkting ger en nåt litet där emellan. Få har nån annan inkomst. Därför är pengar väldigt roligt att få i den åldern. Eller presentkort i rätt affär/köpcentrum. Eller om stan dit hon gärna åker och shoppar hat ett som gäller i stadens centrala butiker.
 
Beroende på vad hon redan har och hur föräldrarna ställer sig till detta, en lite bättre Bluetoothhögtalare? Eller "presentkort" på shopping med dig?
 

Liknande trådar

Gnägg Snart är det jul! Jag är redan i julmode och lyssnar ivrigt på julmusik och planerar för julen tillsammans med Halle. Hur brukar ni...
Svar
16
· Visningar
1 116
Senast: Fiorano
·
Övr. Barn Som rubriken lyder: vad får ditt/dina barn i julklapp av dig/er i år? Brasklapp: Vill man så får man gärna berätta hur man resonerar...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 515
Mat Jag firar ju egentligen aldrig jul, tycker julen tappade sin mening för mig redan innan jag var 12 år, men nu blir det kanske min sista...
Svar
19
· Visningar
1 109
Senast: Acto
·
Juridik & Ekonomi Min mamma dog innan sina egna föräldrar, dvs innan min mormor och morfar. Min mormor och morfar hade även två andra barn. När min...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp