Julklapp till fjortis.

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Lilla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 43
  • Visningar Visningar 2 549
Jag vet lika mycket som föräldrarna.😉
Men eftersom hon inte har ngt stort intresse är det svårt.
Jag kan ge pengar/presentkort men startade tråden i hopp om att ngn kanske kom med ett förslag jag inte har tänkt på.

Glöm inte att pengar är väldigt roligt att få i den åldern. Då har man väldigt begränsad inkomst. Ofta bara månadspeng, födelsedags- och julklappspengar och om nån släkting ger en nåt litet där emellan. Få har nån annan inkomst. Därför är pengar väldigt roligt att få i den åldern. Eller presentkort i rätt affär/köpcentrum. Eller om stan dit hon gärna åker och shoppar hat ett som gäller i stadens centrala butiker.

Beroende på vad hon redan har och hur föräldrarna ställer sig till detta, en lite bättre Bluetoothhögtalare? Eller "presentkort" på shopping med dig?

Liknande trådar

Tjatter Mina syskonbarn ska få ett besök på Leos lekland i julklapp. Att bara ge dem ett presentkort eller skriva ut en lapp känns jätte tråkigt...
Svar
1
· Visningar
249
Senast: Entourage
·
Hemmet Jag vill köpa en bubbelmaskin till vår son i julklapp, men jag hittar ingen vettig modell! Fick tipset om Power, men den verkar ha...
Svar
1
· Visningar
225
Senast: kamomillo
·
Tjatter Sonen fick pengar av farfar i julklapp och vill köpa ett gaming-headset till PlayStation 5. Jag spelar inte och känner mig helt...
Svar
6
· Visningar
281
Senast: Sasse
·
Mat Mitt äldsta barn fyller 20 :nailbiting: 😵‍💫🥳 och jag vill baka en riktigt god tårta. Jag gillar att baka och brukar ta i lite när nån i... 2 3
Svar
46
· Visningar
3 303
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• WE-tråden
  • Trött på bete