Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr har vi inte det.Om ni har en bra second hand i trakten kan en del av summan vara ett presentkort där, hållbart och lite roligt ta med någon vän eller familj för billig shopping![]()
Här betyder inte fjortis alls blåst utan mer ”person i tonåren med hormoner upp över öronen”Förlåt men...
för mig är "fjortis" inte direkt kopplat till en specifik ålder utan mer en beteckning på en ung person som är överdrivet naiv och okunnig. På ren svenska - lite "blåst"
Är det annorlunda i andra delar av landet?
Jag vet lika mycket som föräldrarna.Om jag var osäker på exakta intressen är jag tråkig nog att föreslå pengar. Det är vad de flesta tonåringar vill ha. Smink och liknande är ju också beroende på om personen i fråga faktiskt har något intresse av det - inte alla som har det. Kanske prata med föräldrarna och fråga?
Jag vet lika mycket som föräldrarna.
Men eftersom hon inte har ngt stort intresse är det svårt.
Jag kan ge pengar/presentkort men startade tråden i hopp om att ngn kanske kom med ett förslag jag inte har tänkt på.
Ja men då blir det en väldigt stor grej eftersom bor en bra bit från städer och det orkar jag inte just nu.Kanske en biljett till konsert till valfri artist? De flesta gillar musik i någon form.
Ja men då blir det en väldigt stor grej eftersom bor en bra bit från städer och det orkar jag inte just nu.
Fjortis är för mig lite av ett skällsordFörlåt men...
för mig är "fjortis" inte direkt kopplat till en specifik ålder utan mer en beteckning på en ung person som är överdrivet naiv och okunnig. På ren svenska - lite "blåst"
Ja, verkligen.Fjortis är för mig lite av ett skällsord![]()
Förlåt men...