julklapps-önskningar 2010

Sv: julklapps-önskningar 2010

Ohhh... Finns hur mycket som helst fint jag har sett:o
Har dock förälskat mig i ett ulltäcke:love:
Och ett par ridbyxor skulle inte vara helt fel heller!

Har förälskat mig i ett Stübbenträns också- men det vill jag köpa själv:p

Jag har ju fått ett helt stall här på gården iår, så är igentligen jättenöjd med det!

Jag hade tänkt önska mig presentkort i någon trevlig ridsportaffär, men i stället så fick jag av mina föräldrar bidrag till min nya häst som kommer redan på lördag!
Jag hade aldrig trott att de skulle bidra med något så det kom väldigt oväntat men jag är sååå glad! :D

Så jag vågar inte önska mig något mer detta år eftersom jag fått min julklapp redan...:p

Jag fyller år först och har önskat mig en väska till lindorna från Eskadron:). Annars köper jag det jag vill ha själv-men den börjar jag bli gammal också:p.

Jag önskar mig pengar. :)
så att jag kan köpa ett nytt schabrak (som jag vill ha när jag tävlar)
ny kavaj och eventuellt en hjälm
back on track grejer :) (har själv en ryggplatta till mig och den funkar bra! har också ett schabrak till hästen och jag upplever att han blir mjukare när jag använder den)
jag önskar mig också ett sto föl :) (men det har jag nog tyvärr inte råd med just nu)

Jag önskar mig den stickade mössan som finns på Hööks, jag tycker den är så otroligt fin :)

Jag har önskat mig bidrag till en ny sadel, och fått det godkännt. :) ska faktiskt åka och hämta/prova en i dag. Sen vill jag ha ett par bruna stövlar. Passar sadeln jag ska prova idag så räcker nästan pengarna till ett par stövlar också.

Jag önskar mig ett par veredus young jump. Får jag dem så kommer jag vara snäll heeeela 2011! :D

I övrigt vore det bra med ett par varma ridvantar i lite smidigare modell, som man kan ha när man tränar också. Och ullstrumpor. Och underställ i ull! Allt som är varmt, med andra ord. ;)

Känner att jag har lite svårt att önska mig något av mina föräldrar då jag har fått en unghäst av dem för lite drygt en vecka sen :).
(Pappas sto som jag fick välja hingst till)

Men av sambon och resten av familjen önskade jag mig biljetter till GHS i februari.

Jag önskar mig en CW hjälm, bidrag till en sadel (albion legend k2) och sen lite smått och gott som jag sattsar på att hitta i globen på söndag :D

kl

BoT ryggvärmare

En rörelselampa att ha vid ingången.. kom på det häromdagen när jag skulle mata dem och *PANG* gick jag rätt på en av de svarta kusarna:D

Behöver ett par vinterridstövlar och thermoridbyxor men eftersom det kan vara svårt med storlekar så tänkte jag önska mig ett presentkort istället:D Någon som vet om det går på Hööks?

Önskar mig annars ett par vinterridvantar utöver det och har även kollat in de röda innetofflorna som finns på Hööks. De ser himla mysiga ut:love:.

Jag önska mej en röd vojlock. Annars har jag rosa till min pålle, men till jul ska det vara rött!!

Jag önskar mig nästan bara hästsaker i år, förra året så var det bara hushållsprodukter, så i år så tänkte jag passa på..

Jag önskar mig bland annat en Lycra Hood, sadelfiltar till tävling och silveröron att pryda tränset med (rider western).

Fast jag har redan fått julklapp från bästa mor, då hon hjälpte till att bidra till mitt nya Amigo halstäcke i Annexet. :bow::bow:

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver hjälp! Det är dags att börja fundera på en julklapp till min tränare. De senaste åren har jag fyllt på hennes schabrakförråd...
Svar
8
· Visningar
753
Senast: Tilly_85
·
Övr. Barn Vad önskar sig era barn i julklapp? Sonen på 8 önskar ha en playstation 4 och en mobil 😅 Dottern på 6 önskar sig slime, squishmallows... 2
Svar
23
· Visningar
1 661
Senast: Osthyvel
·
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
5 114
Senast: Görel
·
Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 412
Senast: Silje
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka