Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Behöver å behöver....Men, å andra sidan så finns det inte direkt något som jag behöver heller![]()
Jaaaaaaaaa, utepyntet får vi inte glömmakom på en sak, jag har börjat planera för årets julpynt ute.
Ekohallen har MASSOR av julpynt! Och många olika fina och täta julgranar om man ska ha i plastMen jag fick en chock, julgransbelysningen är ju svindyr (299 kr för vanlig hederlig)
Nästan lika mycket som granen... Hade tänkt köpa både gran å belysning idag, men får bli senare med en större slant i pluskan... Eller beställa på nätet
![]()
Jag är nöjd om de lyser till 20-tiden@deathslyna
Det finns lite överallt som Bauhaus, Rusta, Jula osv.
Jag har några från Clas Olson som ger ett bra ljus, Bright light tror jag de heter. Dock är ju solcellslampor rätt oeffektiva denna årstid. De får inte tillräckligt med ljus på dagen för att lysa på natten. Under sommaren lyser de mycket längre.
Oh, tänk vad snyggt att peta in en ljusslinga i en sån ring! Måste testa!!Jaaaaaaaaa, utepyntet får vi inte glömma.
Jag älskar att sätta upp både lyktor, ljusslangar och annat galet pynt i trädgården.
Tips förresten: jag köpte två ståltrådsringar hos Granngården som man ska ha talgbollar i. Den ena har jag fyllt med små röda äpplen iställetdet blev jättefint
.
stod på coop idag och fingrade på hyacinterna men kunde hålla mig från att köpa. Förra året köpte jag dom första den 28 oktober och blev idiotförklarad av umgängeskretsen så jag tänkte bespara mig det iår
Japp! Och amaryllisVa?! Finns hyacinter redan?? Måste hitta!!