Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Jag tror faktiskt jag vet vad alla i laget heter. :angel:

Självklart är det rätt anledning till att kolla på os. ;)
 
Sv: Just nu, del IV

Menar det! :p

Just nu fascineras jag hur jävla gott/äckligt/fantastiskt/sunkigt det är med Billyspizza. Lite som med cheeseburgare från Mc Donalds. Mmmmmmmbleh.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu inser jag efter en natt borta att ens egna säng är det bästa som finns.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu äter jag av någon outgrundlig anledning kebabpizza (jag hatar kebab och gillar egentligen inte sån här typisk pizzeriapizza heller) och är allmänt skitgrinig på att jag inte är trött. Jag. Ska. Göra. MASSOR. Imorgon med start om tre timmar, det här går ju inteeeee.
 
Sv: Just nu, del IV

kl
Just nu har jag just vaknat och börjar jobba klockan 7. Har i princip inte sovit ett skit, men inatt kan jag faktiskt börja med mina "sömntabletter" har inte sovit ordentligt på nätterna på väldigt länge så ska bli skönt
 
Sv: Just nu, del IV

Äter frukost, bokar blodgivning online och letar efter en bra mattekurs att anmäla mig till på coursera.

Verkar också ha klarat mig hyfsat från träningsvärken från ridningen - stapplade lite igår, men känns redan bättre, woohoo!:D
 
Sv: Just nu, del IV

Meh, träningsvärk är ju skönt! :D

*Kl*

Just nu sitter jag på mitt kontor och ser hur solen strålar från en klarblå himmel. Hoppas den gör det även på min lunch för då ska jag till stallet :)
 
Sv: Just nu, del IV

Det låter det ^^

Jag har ett väldigt öppet mjölkpaket. Just nu funderar jag på hur man ska stänga det igen. Och hur man bär sig åt för att få ett så öppet mjölkpaket.

Jag gillar min sambo ibland :p
 
Sv: Just nu, del IV

han failade en aning och öppnade i fel ände. Med en kniv. Sen ändrade han sig och öppnade på rätt sida. Han är så smart ibland :D

Jag äger inga klädnypor :o
 
Sv: Just nu, del IV

Jag visste inte att det fanns en rätt och en fel sida på ett mjölkpaket :D

Men tejpa ihop skiten uppe vid kanten så kan du öppna paketet normalt sen :up:
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu längtar jag ihjäl mig efter min man som varit iväg i tre veckor och som kommer hem om typ fyra timmar :love:
 
Sv: Just nu, del IV

Menar du att du inte lyder mjölkpaketen!? Detta är slutet på det civiliserade samhället, total kollaps! :p
Det är ju inte lika hårt limmat i den änden, lättare att öppna
 
Sv: Just nu, del IV

Skruvkork? Nää, mesigt!
Är så trött på de där plastlocken, jobbade på fabriken som tillverkar dem i några år.. Blää, hata plastlock! :p
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 541
Senast: Glimra
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 325
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 722
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra blötmat
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Min sambo mår dåligt av hunden

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp