Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

Skåningar är konstiga :p Jag håller mig borta ett tag till tror jag, även om syrran vill omvända mig :p
 
Sv: Just nu, del IV

Det är ju markerat även på Skånemejeriers mjölkförpackningar och jag har då alltid följt den uppmaningen. (Iofs märkligt eftersom jag i mycket annat är obstinat och gör tvärtom bara-för-att :p )
Kanske ska prova att öppna på fel sida ikväll :cautious:
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu sitter jag i soffan och nyser med slitnaste kroppen evaaaah. Och stör mig på dimman. Hallå, det går inget på tv, då kan jag väl åtminstone få se snowboardcross? (eftersom jag är för lat för att gå upp och koppla in datorn.)
 
Sv: Just nu, del IV

Ja en markering är där men ibland under min uppväxt har det hänt att jag eller min bror öppnat på fel sida och jag har aldrig tänkt på att det skulle vara svårare att öppna på fel sida :p
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu lyssnar jag på Stefan Anderssons Revolution och känner mig fantastiskt nationalistisk medan jag krigar skiten ur hela Europa i Hearts of Iron (där jag förvisso spelar som Sovjet men fuck detaljer), medan jag längtar helt stört mycket till nästa och nästnästa vecka. Aaaaahhhhhhh.
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu väntar jag på samtal från vakthavande befäl. Solen strålar fortfarande och jag vill till stallet så snabbt som möjligt! :D
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu sitter jag på mitt kontor igen och håller tummarna att solskenet inte ska göra det alltför varmt härinne :p
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu sitter jag i soffan och funderar på om jag ska sova direkt efter jag har kvällsfodrat och duschat :)
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu funderar jag på om det är normalt att kunna ord på norska, men inte svenska...
Händer mig hela tiden med både danska, norska och engelska. Lagom pinsamt när man står där och vevar och låter som antingen Skavlan med sin jobbiga svorska, eller Maria Montazami...

kl

Just nu kollar jag på Filip & Fredriks gamla Grattis Världen, och inser på nytt hur sjukt mycket jag älskar dem och hur sjukt mycket jag också skulle vilja vara snubbe samt ha en sån vänskapsrelation. Plötsligt känns jag själv och alla andra i hela världen sjukt boring.
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu undrar hur mackor alltid kan vara så förbannat jävla stört gott JÄMT.
Och hur makaroner och köttbullar är det godaste som finns, ibland.

Ah, mat. Funderar på att fixa en kopp kaffe och spela mer FEAR 2 nu.
Yes? Yes.
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu kollar jag på tv och myser med mannen och hunden i soffan. Försöker smälta middagen men det går inte speciellt bra. Lär inte kunna äta mer idag och då är det ändå några timmar sen vi åt nu. Min nya medicin är effektiv får jag säga.
 
Sv: Just nu, del IV

Haha, jo visst är det till viss mån härligt med träningsvärk, men lite pinsamt om det skulle inneburit att jag stapplat runt på jobbet hela dagen idag (kontorsmiljö, högklackat)

Just nu har jag kommit hem från jobbet, och förbereder kvällens och morgondagens middag innan jag ska pysa till gymmet för o stretcha bort all träningsvärk i en BodyBalance klass!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 541
Senast: Glimra
·
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 325
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
73 74 75
Svar
1 487
· Visningar
59 727
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
228
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra blötmat
  • Oseriös avel 2023

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp