Bukefalos 28 år!

Just nu, del IV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu har jag vaknat efter att ha feberdrömt att jag var riktigt, riktigt fet på nivån att jag hade celluliter på överarmarna, vilka därtill var av ungefär samma bredd som mina lår. Det här var väl den onödigaste drömmen jag haft sedan jag somnade på soffan i fem fucking minuter, och på den korta tiden hann drömma att jag låg med den dåvarande dejtens bästa vän.

Mvh ska inte sova mer förrän jag blivit frisk, och kommer ha ångest resten av dagen.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu känner jag hur trött jag är efter diverse timmars bilkörning. Funderar att däcka i soffan men försöker peppa mig själv till att göra något vettigt i stället
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu lägger jag in massor av serier/filmer på mitt usb för att kunna fördriva resten av dagen med att glo på tv & tycka allmänt synd om mig själv. :D
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu funderar jag på om jag ska sova en stund, fixa matlådor för kommande vecka eller göra Snickerskakor. Bah, beslutsångest!
 
Sv: Just nu, del IV

kl

just nu ligger jag i min säng, vilket jag gjort i ett dygn nu... helt utan anledning, kan bara inte kliva upp. Varför skulle jag göra det?
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu sitter jag och gör ett slags memory-spel för att lära mig alla hormonerna till fysiologin, alla sätt är bra liksom :D
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu dricker jag pepsi max och hänger här. Borde fixa mat men är inte hungrig. Mat är överskattat. Fattar inte hur man ska orka äta 5-6 ggr om dagen enligt äsenheten :wtf:
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu väntar jag på att mitt nagellack skall torka. Sen måste jag laga mat, känner mest för att sova
 
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu ska jag ta och klä på mig ytterkläder och ge mig ut för att fodra hästarna. Sen blir det nog glass efter det :p
 
Sv: Just nu, del IV

KL

Just nu gnuggar jag vattenfast mascara från mina ögonbryn. Efter att ha gjort en Dr. Göran Göransson-video. :cautious:
 
Sv: Just nu, del IV

*kl*

Just nu räknar jag minuterna tills min sambo kommer hem från sitt alpäventyr!

Bilder från: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.736656406353986.1073741853.154194527933513&type=3

1532077_736656553020638_672552046_o.jpg


1932555_737597002926593_546883543_o.jpg


1540389_738579299495030_250007062_o.jpg
 
Sv: Just nu, del IV

ÅH! :love:

kl
Just nu har jag precis gått upp ur sängen (mm söndag) och är väldigt grinig på min som ömmar som faaan. Den ska ju vara färdigläkt om två veckor hallå.
 
Sv: Just nu, del IV

Så härligt det ser ut!

*Kl*

Just nu kom jag på att jag ska måla naglarna innan jag äter glass :d
 
Sv: Just nu, del IV

Just nu har jag insett att det inte var Niklas i svenska curlinglaget jag menade (fast han är ju också snygg haha) utan någon annan, med utstående öron haha, som de verkar vägra säga namnet på... Mutter :p
 
Sv: Just nu, del IV

Kl

Just nu kollar jag på 2 och en halv män. Blir mer tv ikväll. Har redan gjort allt jag skulle göra idag. Stallet, duscha, städa, tvätta...
 
Sv: Just nu, del IV

Menar du sebastian? Lång och smal brunet?

Insåg att de har bytt halva laget sen jag avslutade min kariärr.
 
Sv: Just nu, del IV

kl

Just nu konstaterar jag känslokallt att det inte finns någon jag önskar död och olycka åt lika starkt som åt min egen mor. Fascinerande hur en människa kan vara en sådan intelligensbefriad psykopat.
Är starkt kritisk mot utomeuropeiska adoptioner och kan på ett subjektivt, personligt plan inte undvika att tycka att det är synd att det inte var förbjudet för 25 år sedan, för då hade en sådan genomvidrig människa aldrig kunnat få barn. Naturens egen väg att säga att nä, du är inte lämplig som förälder? Kanske.
 
Senast ändrad:
Sv: Just nu, del IV

*Kl*

Just nu är jag sur eftersom en auktion jag tänkte buda på avslutades en timme i förväg, mycket mystiskt och galet störigt! :mad:
 
Sv: Just nu, del IV

Åh! Jag tyckte de sa något om en Sebbe!
Haha och jamenvisst, han är det ju :D

/mvh, kollar OS av rätt anledningar
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
8 598
Mat I december ska jag ha två kalas på samma helg, och ska bjuda på tårta. För att göra det hela så ekonomiskt som möjligt tänker jag göra...
2
Svar
26
· Visningar
1 287
Övr. Djur Dags för en ny tråd om våra akvarier! :banana: Jag har ju blivit tokigt fast i akvarievärlden nu, men precis som när @Scandi startade...
64 65 66
Svar
1 312
· Visningar
51 460
Kropp & Själ Läste en artikel och såg då detta. Finns det någon mer som över huvud taget hört talas om detta? Jag känner jag inte har en i närheten...
Svar
0
· Visningar
214
Senast: 95johsv
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp