Just nu del V

Just nu försöker jag plugga, men det går allt annat än bra. Funderar på att strunta i skiten istället, men det kanske inte är den bästa lösningen? :angel:
 
Just nu är jag ensam och övergiven, sambon är iväg hos en kompis. Enda kvällen vi är lediga tillsammans den här veckan :(
 
Just nu tycker jag att mitt knä borde skärpa till sig. Alltså okej, i förrgår brottades vi på jobbet och på kvällen sprang jag och hunden intervaller. Det tyckte knät var en extremt dålig idé :mad:
 
@nexxa @McFlurry

Tack fina ni :love:

Jag är så glad att jag har alla mina djur också, då är man aldrig ensam. Även om det mest var "mitt fel" att det blev som det blev så är det ju hur jobbigt som helst ändå.
 
Du har nog blandat ihop med mig någon annan, min skäggige herre är född i en liten stad i Västsverige. ;)
Men ÅH jag visste väl det! Men vem är bukefalisten jag tänker på då? En tjej som skulle resa runt i Södra Afrika och där träffade en snubbe, blev superkär och stannade kvar?

Och ja - jag förväntar mig att du har stenkoll på alla bukefalisters liv!
 
Just nu är jag så lättad att jag typ dör och började blöda näsblod av rena upphetsningen, haha. Nåväl.
 
Men ÅH jag visste väl det! Men vem är bukefalisten jag tänker på då? En tjej som skulle resa runt i Södra Afrika och där träffade en snubbe, blev superkär och stannade kvar?

Och ja - jag förväntar mig att du har stenkoll på alla bukefalisters liv!

Ledsen att göra dig besviken, rara du, men jag kan inte ge något vettigare svar än att det ringer en liten klocka någonstans om det där... :(
 
Ledsen att göra dig besviken, rara du, men jag kan inte ge något vettigare svar än att det ringer en liten klocka någonstans om det där... :(
Jag förlåter dig!

Men shit vad irri alltså. Kan inte sluta fundera över vem det är, har nåt vagt minne av avataren men inte användarnamnet.

tillägg. Ha! Nu kom jag på det! @Mela99 är det jag under en vääääldigt lång tid har blandat ihop dig med :D
 
Just nu suckar jag över att jag inte är ett dugg trött eller avslappnad trots sömntablett för en timme sen....
 
Just nu är jag för ovanlighetens skull representabel, och väntar på bussen för att åka till grannstaden och delta i seminarium med bokbord. Ser fram emot det!
 
Just nu sitter jag på jobbet. Skulle vara på ett av häktena men hann bara vara där en knapp timme innan jag fick gå till anstaltens skola istället :)
 
Just nu tittar jag på MTV Rocks (Royal Blood yeeeeaah) och är så sjukt jävla seg. Vill ha kaffe. Men vi har bara äckligt kaffe. Ska man gå och köpa en energidryck för sina sista slantar kanske?
 
Just nu är jag arg, ledsen och besviken. Alltid samma visa. Jag är otillräcklig.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
612
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 570
Senast: Glimra
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
448

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp