Just nu del V

Just nu väntar jag på att klockan ska bli 20:05 så bussen till flygplatsen ska gå, så jag får komma hem!
 
Just nu lagar jag mat, har just pillat bort en sticka ur sonens tumme och messar med lite folk
 
Gott med tacos!

Just nu har jag och mini just ätit kycklingryta och makaroner, lyssnar på Stiftelsen och njuter av lugnet
 
@ LindgrenV : Jag ville skriva "vad tråkigt", men det kanske var ett gemensamt val? Inte för att saken kanske gör det lättare för det! Kram på dig!
 
Just nu lagar jag & sambon mat. The swedish fredagsmys AKA tacos. På en onsdag!!
OLAGLIGT.

Får jag ställa en dum fråga förresten som du inte måste svara på? Är du bukefalisten som är tillsammans med en kille från/som du träffade i södra Afrika eller har jag blandat ihop dig med någon annan?
 
OLAGLIGT.

Får jag ställa en dum fråga förresten som du inte måste svara på? Är du bukefalisten som är tillsammans med en kille från/som du träffade i södra Afrika eller har jag blandat ihop dig med någon annan?

Du har nog blandat ihop med mig någon annan, min skäggige herre är född i en liten stad i Västsverige. ;)
 
Just nu äter jag knäckebröd med keso och tomat (SÅ. JÄVLA. GOTT.) och väntar på kvällens möte/dör av stress.
 

Liknande trådar

Fritid Jag har snart semester i två veckor. Till en början var tanken att åka till Finland då, men av olika anledningar blir det nog inte av...
Svar
11
· Visningar
612
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Jag är less på det mesta just nu. Allt är så tungt med rehab som inte går framåt och sen känns det som att livet just nu dessutom ger...
Svar
2
· Visningar
515
Senast: Bulldoozer
·
Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 566
Senast: Glimra
·
Hemmet Är det någon som gjort detta? Jag har ingen aning hur jag ska gå tillväga då inga jag känner är intresserade och jag just nu inte håller...
Svar
2
· Visningar
447

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp