Just nu del VIII

Just nu läser jag bloggar istället för att packa inför gbg, men det är ju så trååååkigt att packa :wtf:

Just nu är jag förundrad över hur liten världen är, en familjemedlem vars flickvän är syster till en av de snygga karlarna i PLL:o
Hoppas det stundas bröllop snart så man får se honom irl:angel:

Just nu dividerar jag med den tröga handledaren på af, spelar yatzy med mamma och väntar på att klockan ska bli 16 så jag kan hämta sonen

Just nu är jag sjukt förbannad på att Kicks fortfarande inte har fått in "min" BB-cream. Den har varit slut i typ en månad. Idag fick jag mejl 11.18 om att den fanns i lager. När jag försökte beställa 11.50 så var den slut. Det är för helvete inte rimligt!

Just nu sitter jag och små-fixar lite grann inför kursstart genom att se att jag är registrerad på alla kurser, kollar in schema, kurslitteratur och så vidare :) Är riktigt pepp på att terminen ska dra igång igen!

Just nu tar jag igen mig efter att ha eskorterat en okänd katt ut ur mitt vardagsrum. Satt med fönstret lite halvöppet sådär, och helt plötsligt hör jag ett MJAU i högra örat. Jäklar i min lilla låda vad rädd jag blev! :rofl:

2015-08-13_110556_55cc7232ddf2b323953dc33f.jpg

Nu har jag lyckats locka ut honom/henne/den/det i trapphuset och släppt ut den i det fria igen. Hoppas den hittar hem!

Just nu funderar jag över hur folk tänker när de korsar hundar. Hittade en annons med valpar nyss, sanlös korsning. Schäfer, malamute, tervuerens, border collie, staffe, rottis och samojed.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 355
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
164
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·