Just nu del VIII

Just nu är jag hemma och mini-pausar lite innan det är dags att springa in till staden igen. Medeltidsveckan är bara inne på sin tredje dag och det känns som att vi har hållit på en vecka :D

Just nu försöker jag klura ut vad jag bör packa inför semestern... Hur många shorts/löpartights/byxor och hur många linnen/toppar behövs under två veckors semester med tillgång till tvättmaskin v2?

Just nu hoppar både jag och min plånbok av lycka, hyresvärden har hittat en ny hyresgäst som ska flytta in redan 1 september. Detta innebär att vi slipper betala en månadshyra:banana:
Visserligen kommer dessa pengar gå åt på alla resor upp till Uppsala under september, men nu slipper jag dessa kostnader utöver hyran :D

Just nu lyssnar jag på mitt nya favoritband Koenix (låten Dr Zwirbelzwärgenhärdbärgwärchwägstäg för att vara exakt, och nej, jag har inte somnat på tangentbordet :P) och funderar på vad jag ska äta till lunch!

Just nu beklagar jag mig över det faktum att jag varken har jacka eller paraply med idag. Känner också att det var ett dåligt beslut att dricka kaffe då huvudvärk, magont och illamåendet kom som ett brev på posten...

Just nu gömmer jag mig från resten av familjen som är stressade inför dagens 200års kalas (mamma, pappa och farfar tillsammans). Stör mig på att allt ska fixas idag, mamma och bror som inte jobbar just nu hade kunnat fixa en hel del under veckan som gått, men icke!

Just nu är jag lite "medeltidsveckanbakis" och sitter och gömmer mig i min lägenhet och vill helst inte träffa en enda själ idag :o Ska dock iväg på tornespelen ikväll men skippar nog efterföljande mjöd-inmundigande trotts att mitt favoritband spelar. Har i och för sig redan sett dom tre gånger denna vecka och kommer nog smyga ned i morgon och kolla på dom igen då :angel:

Just nu undrar jag om jag orkar byta från dator till iPad, samt rätta till kuddar etc i sängen för att sova eller om jag bara ska somna som jag (halv)ligger nu...

Just nu sitter jag på jobb och kan inte göra ett skit då jag inte kommer in på datorn. Enligt systemet är jag inte anställd längre, men jag har ju denna veckan kvar att jobba.

Liknande trådar

• Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Det är med viss tvekan jag startar denna tråd, för den skulle kunna uppfattas som mer än lovligt flummig. Jag vet dock, att jag inte är... 2
Svar
21
· Visningar
1 355
Fordon Hittade bara gamla trådar så det får bli en ny! Hjälp en okunnig. Behöver lämna in bilen på lite tillfixning. Den är fyra-fem år...
Svar
0
· Visningar
162
Senast: VLMF
·
Svar
2 001
· Visningar
104 469
Senast: pepp
·