Bukefalos 28 år!

Just nu del VIII

Just nu sitter jag på jobb. Första jobbnatten för mig någonsin och nu börjar man bli trött.. Tur jag har en celsius i kylen!
 
Just nu är jag så trött så att jag funderar på om det är okej eller ej att bädda ned sig i sängen ett par minuter?
 
Just nu trycker jag i mig choklad i ett försök att dämpa frustrationen över att vara inne i en period då allt bara verkar gå käpprakt åt..
 
Just nu bläddrar jag igenom lååånga listor med namn på my little ponies, eftersom att jag fått för mig att jag bara MÅSTE dela artistnamn med en My Little Pony. :idea::cool:
 
Just nu skriver jag flöjtnoter till spelmusik, försöker iaf... jädra notprogrammet vägrar samarbeta med mig :arghh::banghead:
 
Just nu är jag så jävla glad över att ha knäppt medelålders, trångsynta människor på näsan genom att trycka upp deras svaga och dåligt genomtänkta åsikter och argument dit solen aldrig skiner...!!
 
Just nu bläddrar jag igenom lååånga listor med namn på my little ponies, eftersom att jag fått för mig att jag bara MÅSTE dela artistnamn med en My Little Pony. :idea::cool:
Åååh vilken bra idé!!! Vad för slags artist är du?
Du måste skriva sedan vilken My Little Pony det blev!!

Jag tycker inte om det där nya sättet de ritar ponnyerna på de såg bättre ut när jag var liten.
 
Åååh vilken bra idé!!! Vad för slags artist är du?
Du måste skriva sedan vilken My Little Pony det blev!!

Jag tycker inte om det där nya sättet de ritar ponnyerna på de såg bättre ut när jag var liten.

Gör någon form av synth/drömpop! Experimenterar mycket fortfarande, har inte riktigt hittat min grej än, men pop är det iaf! :p Och nä, jag gillar inte heller de nya ponnysarna!! :angel: Därför väljer jag helst en ponny från Generation 1, eller kanske 2 :)
 
Just nu så borde jag läsa till morgondagens litteraturseminarium, men istället så dricker jag Bravo Boost och är fånigt glad över att min senaste inlämningsuppgift fick så tokigt bra återkoppling. :D :bump:
 
Just nu sjunger jag på en karaokeapp (smule sing) med en man i USA som är grym. Han låter precis som Elvis :D
 
Just nu tittar jag på Så mycket bättre och klurar på motiv till doppresent :)
Tänkte göra en namntavla :)
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
8 730
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 563
Senast: Marita73
·
Svar
1 479
· Visningar
79 458
Senast: Unafraid
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 064
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp