Bukefalos 28 år!

Just nu del VIII

Just nu känns det lite surt att jag måste sitta hemma och plugga istället för att se mina kompisar spela på jazzfestivalen ikväll, men men... så går det när man inte tar tag i plugget i tid! :arghh::down:
 
Just nu stör jag mig på att jag har noll och ingen matlust idag.
Inte sugen på någonting alls överhuvudtaget :yuck: Ändå är jag hungrig :cautious:
 
just nu är jag för stressad och ångestfylld för att kunna ta tag i de saker som gör mig stressad och ångestfylld. :):):) hatar också att det är fredag imorgon då mina fredagar mestadels består av utskällningar, självkritik och prestationsångest. :heart
 
Just nu funderar jag på att eventuellt skippa morgondagens halloweenjippo.. men tänk om jag missar något superkul? :nailbiting:
 
Jag beställde precis glass för 400kr. Verkligen rätt sak att göra efter att jag konstaterat att vågen här hemma visar väldigt mycket mer än vad den gjorde i somras :P (Jag ska dock inte ha all glass, hälften ska morsan ha.)
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
8 711
Senast: sthu
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 552
Senast: Marita73
·
Svar
1 479
· Visningar
79 367
Senast: Unafraid
·
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
14 059
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp