Just nu del VIII

Låter som vi har liknande, nja smärtsamt är det inte, tappar känseln totalt. De blir mer röda när blodet kommer tillbaka i fingrarna.
Oki skönt att det inte gör ont alla fall.
Får sådär på framsidan på låren om jag varit ute och blivit kall, då blir benen vita först och sedan röda när de börjar bli varma igen. Kliar så man kan bli tokig.
 
Just nu är jag bara så less på livet... Ska dricka upp min glögg, gå och lägga mig och sedan hoppas på att allt känns bättre när jag vaknar i morgon bitti.
 
Vad har hänt?

Just nu hoppas jag att mitt halsonda går över snabbt igen, ska på dop på lördag och vill inte missa det men heller inte riskera att smitta någon. Allra minst bebisen såklart.

Var lite allmänt less.. Det går att läsa mer om det i medryttartråden men det känns bättre nu :)
 
Kom just hem från en tacksittning. Satt mest och snackade skit med en av de "gamla rävarna". Det är svinkul att vara aktiv inom studentlivet men ibland är det skönt med hänga med någon över 21 :p
 
Just nu njuter jag av lite musik, har några knepiga störningar i datorn dock som förstör det lite. Sprakar lite, hördes ingenting för en stund sedan
 
Uppdatera gärna om resultatet :)

DET lät gott!
Har du lust att dela med dig av receptet?

Ja, dom blev riktigt goda men några fudge blev det inte riktigt :o Får se om de fryser på bättre under dagen.

Jag gjorde latmask-versionen med 2 burkar karamelliserad mjölk, 2 små rivna clementiner och sen tillkom faktiskt 200 gram Marabous apelsinkrokant för att få det att tjocka till sig. Men skulle nog tagit mer choklad eller en burk mindre karamelliserad mjölk för just nu får den ätas med sked trots 12 timmar i frysen. Den har hård yta men väldigt kladdigt innehål :rofl: :d Men jag vet att sambon och barnen äter den gärna ändå, själv får jag nog justera receptet innan jul :D
 
Ja, dom blev riktigt goda men några fudge blev det inte riktigt :o Får se om de fryser på bättre under dagen.

Jag gjorde latmask-versionen med 2 burkar karamelliserad mjölk, 2 små rivna clementiner och sen tillkom faktiskt 200 gram Marabous apelsinkrokant för att få det att tjocka till sig. Men skulle nog tagit mer choklad eller en burk mindre karamelliserad mjölk för just nu får den ätas med sked trots 12 timmar i frysen. Den har hård yta men väldigt kladdigt innehål :rofl: :d Men jag vet att sambon och barnen äter den gärna ändå, själv får jag nog justera receptet innan jul :D

Hade ju givetvis även pepparkakor i, hur mycket vet jag inte då jag krossade efter mina egna behag :angel:
 
Just nu har jag precis överlevt en biltur till o från stallet. Spännande med oplogade vägar, snöstorm och att man knappt ser vägen framför sig. :meh: :D
 
Ja, dom blev riktigt goda men några fudge blev det inte riktigt :o Får se om de fryser på bättre under dagen.

Jag gjorde latmask-versionen med 2 burkar karamelliserad mjölk, 2 små rivna clementiner och sen tillkom faktiskt 200 gram Marabous apelsinkrokant för att få det att tjocka till sig. Men skulle nog tagit mer choklad eller en burk mindre karamelliserad mjölk för just nu får den ätas med sked trots 12 timmar i frysen. Den har hård yta men väldigt kladdigt innehål :rofl: :d Men jag vet att sambon och barnen äter den gärna ändå, själv får jag nog justera receptet innan jul :D
:bow: måste testas, låter hur gott som helst verkligen!
 
Just nu undrar jag varför folk som inte kan klippa hår, inte bara kan ge fan i att göra det då? :banghead: Inte mitt hår dock, tack och lov.
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
7 396
Senast: Lilla
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 932
Senast: Marita73
·
Svar
1 138
· Visningar
61 915
Samhälle Funderade på att lägga detta i dumma frågor men startar en ny tråd istället. Vi har flerbarnstillägg. Jag har alltid haft svårt att...
14 15 16
Svar
305
· Visningar
13 873
Senast: Breaktown
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp