Just nu del VIII

Just nu är jag så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.. Ska dock försöka fixa en spellista till morgondagens restaurang på kåren (vi har restaurang/servering/pub varje tisdag och jag har tagit på mig att fixa musik till morgondagen) innan jag hoppar in i duschen och gör mig en STOR kopp te!
 
Just nu är jag sjukt irriterad på tågförseningar :meh: Från att ha pendlat exakt samma sträcka i över ett år kontinuerligt med max 10 min försening, bortsett från ett tillfälle (olycka), så har tågen varit minst 20 och oftast 40 (!) min sena de senaste veckorna. Så. Inte. Imponerad.
 
Suck. Förkyld, feber och har åkt på den stora äran att även ha sjuke 2 åringen hemma. 2a veckan med förkylning för hans del så det får finnas en måtta med vad sambon kan vabba. Inväntar iofs läkarintyg men det blir inga stora pengar ut med min sjukersättning och ifall han måste vabba ännu mer.
 
Just nu är jag så trött att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.. Ska dock försöka fixa en spellista till morgondagens restaurang på kåren (vi har restaurang/servering/pub varje tisdag och jag har tagit på mig att fixa musik till morgondagen) innan jag hoppar in i duschen och gör mig en STOR kopp te!
Dricker du te i duschen? ;) (sorry, kunde inte låta bli :p )

Just nu längtar jag tillbaka till sommaren, fryser som bara den.
Är på en jobbsökaraktivitet och handledaren ska hela tiden vara på och klappa en på ryggen eller armarna så fort hon ska säga något.
Skitirriterande! Låt mig vara för fasen!
 
Dricker du te i duschen? ;) (sorry, kunde inte låta bli :p )

Just nu längtar jag tillbaka till sommaren, fryser som bara den.
Är på en jobbsökaraktivitet och handledaren ska hela tiden vara på och klappa en på ryggen eller armarna så fort hon ska säga något.
Skitirriterande! Låt mig vara för fasen!
Haha! Missade ett "sedan" där :P
 
Jag. fryser. ihjäl!
Sitter ändå inomhus, men måste gå ut snart.
Helst vill jag åka hem och lägga mig i sängen under täcket. :eek: (halvt passande smiley, den såg mest frusen ut av dem haha)
Mina händer är iiiiskalla.

Funderar över min mob, har den alltid bredvid sängen när jag sover.
Ungarna har sovit så de har inte rört den (de brukar inte röra den annars heller förresten), ändå hade appar flyttats om i morse.
Den har ett eget liv den där tror jag
 
Just nu sitter jag och irriterar mig på att en del är så jäkla lättlurade. Min bror har sjungit in en massa låtar på en karaokeapp, han sjöng elvislåtar med en äldre man och nu är vår mor helt säker på att han sjunger med Elvis. Hon hävdar bestämt att Elvis inte alls dog utan bara fejkade sin egen död för att han var trött på kändisskapet:meh:
Visst, mannen låter väldigt likt men hur många gör inte det? Hon tror på allt hon läser och hör utan minsta eftertanke.
 
Just nu funderar jag på om jag ska gå hem och måla minis stol vit. Har vitt bord och fyra vita stolar, men minis stol är träfärgad. Hoppas bara att färgen är bra än (hittade en burk i garaget :p )
 
Just nu sitter jag här och kallsvettas. Upptäcker nu att deadinen för uppsatsen var 16.00, inte 19.00 som jag trodde :cry::arghh:

edit: inte för att det spelar någon roll, jag är ju inte ens nästan färdig.
 
Just nu känns det som att jag borde vila. Jag var precis på väg till stallet och halvvägs dit kommer jag på att det inte är jag som ska dit idag.... :cautious::laugh:
 
Just nu är jag på väg att lägga mig, för imorgon börjar jag på min nya praktik!! :banana: Efter nio månader som arbetslös så känns det som att det är dags nu :D

Återstår bara att se när jag somnar ikväll ... :cautious: Börjar åtminstone inte förrän vid tio, och det är nära, alltid något. Har dock lite ont i huvet, hoppas på att det går över till imorgon.
 

Liknande trådar

Tjatter Just nu funderar jag på hur oändligt mycket vi funderar på, så det behövdes en 3e tråd...
14 15 16
Svar
301
· Visningar
11 541
Senast: Glimra
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 930
Senast: farin
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 990
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd. Hoppas jag hann först nu ...
100 101 102
Svar
2 032
· Visningar
111 647

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp